10 خرداد 1401 - 7:30 ب.ظ

پرسپولیس مسیر کهکشانی شدن را در پیش گرفت

پرسپولیس برای فصل یک مسیر کهکشانی را در پیش گرفته است. آن‌ها دو ستاره بزرگ را به خدمت گرفته‌اند و حالا لایق صفت کهکشانی هستند.

 

پرسپولیس برای فصل یک مسیر کهکشانی را در پیش گرفته است. آن‌ها دو ستاره بزرگ را به خدمت گرفته‌اند و حالا لایق صفت کهکشانی هستند.

به گزارش فرارو، پرسپولیس بعد از پنج قهرمانی پیاپی اولین جام قرن جدید را از دست داد. آن‌ها یک فصل پرانتقاد را پشت‌سر گذاشتند و نهایتا بدون موفقیت در هیچ جامی فصل را بدون دستاورد به پایان رساندند. برای همین هم خیلی زود و بعد از مشخص شدن قهرمان زود هنگام رقابت‌ها دست به کار شدند و گرد و خاک شدیدی در بازار نقل و انتقالات به پا کردند. همیشه این وقت از فصل شایعات در بازار نقل و انتقالات بیشتر از خبر‌های رسمی شنیده می‌شد، اما پرسپولیس در همین فصل شایعات هم دو بازیکن مهم را به تیمش اضافه کرد. دو ملی‌پوش که از مهم‌ترین ستون‌های تیم ملی در سال‌های اخیر بودند و خارج از کشور توپ می‌زدند تصمیم گرفتند تا پیراهن پرسپولیس را به تن کنند.

به این ترتیب و تا اینجای کار و بدون استارت رسمی فصل نقل و انتقالات می‌توان گفت که پرسپولیس مسیر کهکشانی شدن را در پیش گرفته است. چرا که مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند حضورشان در پرسپولیس فصل بعد قطعی شده است.

به نظر می‌رسد پرسپولیس یکی از دلایل شکستش در این فصل را در یارگیری ضعیف یا اشتباه می‌داند. برای همین هم مسیر کهکشانی شدن را در پیش گرفته است تا بتواند هم ضعف‌هایش را پوشش دهد و هم قدرتش را بر حریفانش دیکته کند. اما حضور چند ستاره بزرگ در یک تیم همیشه با خطراتی هم مواجه است. یکی از بزرگترین‌هایش وارد شدن تیم به زمین حاشیه‌هاست. چیزی که سال‌ها از پرسپولیس دور بود و در فصل قبل کم و بیش گریبان این تیم را گرفت. بسیاری بر این باورند این حضور با دیسیپلین برانکو در پرسپولیس بود که این تیم را از حاشیه‌ها دور کرده بود. حالا سوال اینجاست که یحیی گل‌محمدی از پس مدیریت چنین تیم پرستاره‌ای بر می‌آید؟

کد خبر: 70248

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0