26 فروردین 1403 - 4:01 ب.ظ

پاپ فرانسیس خواستار کاهش خشونت‌ها در خاورمیانه شد

یاقوت نیوز- «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک های جهان در پی پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی، خواستار پرهیز از خشونت و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از خبرگزاری رویترز، پاپ امروز از ایران و رژیم صهیونیستی خواست تا از اقداماتی که می‌تواند خشونت را افزایش داده و خاورمیانه را وارد درگیری های شدیدتری سازد، پرهیز کنند.

وی خطاب به زائران در «میدان سن پیر» در واتیکان افزود: «جنگ کافی است، حملات کافی است، خشونت کافی است. به صلح و گفت‌وگو آری بگویید».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ ‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

کد خبر: 90262

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0