13 شهریور 1402 - 6:00 ب.ظ

ویژگی مثبت وزنه‌برداری حضور متخصصان است؛ همه ما در کنار بربط هستیم

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حضور متخصصان در راس کادر مدیریتی وزنه‌برداری از ویژگی‌های مثبت این فدارسیون مدال‌آور است.

به گزراش یاقوت نیوز؛  مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک امروز (دوشنبه) با حضور در کمپ تمرینات وزنه‌برداری از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان بازدید و با ملی‌پوشان گفت‌وگو کرد. در این بازدید، کوروش باقری مدیر فنی تیم‌ ملی وزنه‌برداری بانوان، بهداد سلیمی و ایلیکا نواب رئیس فدراسیون نیز حضور داشتند.

فرهادی‌زاد در این دیدار با اشاره به حضور متخصصین و قهرمانان این رشته در راس کادر مدیریت و رهبری این فدراسیون اظهار داشت: این مهم از ویژگی‌های مثبت این فدراسیون مدال‌آور است که قهرمانانش در راس آن حضور دارند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر از مسئولین فدراسیون و کورش باقری به‌عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری در انتقال تجربیات مربی‌گری خود به حوزه بانوان، حضور او را نقطه عطفی در موفقیت وزنه‌برداران دانست.

فرهادی‌زاد ضمن تقدیر از ورزشکاران دختر وزنه‌بردار که با تلاش بسیار در مدت کوتاه در مسابقات و رویدادهای مهم جهانی نقش‌آفرینی کردند از چگونگی تاسیس این رشته و دریافت مجوز حضور ورزشکاران دختر در میادین ورزشی که با تلاش مسئولین وقت انجام پذیرفت نیز یاد کرد و در ادامه به نقش دختران وزنه‌بردار در بازی‌های آسیایی اشاره نمود که خود می‌توانند الگوی بانوان جوان کشورمان باشد.

سلیمی: رکوردهای نشان‌دهنده رشد وزنه‌برداری بانوان است

در ادامه بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون اظهار داشت: خوشبختانه آمار و ارقام رکوردهای ما به حد کفایت نشان‌دهنده رشد این رشته در میان بانوان است. بسیار امیدواریم ‌که در مسابقات آتی در رده‌های سنی مختلف به‌خصوص پایه، شاهد کسب سکوهای زیادی باشیم .

وی در ادامه از فرهادی‌زاد به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی ورزش بانوان کشور یاد کرد و افزود: امیدوارم حضور بعدی شما در فدراسیون به مناسبت تقدیر از قهرمانان در رویداهای جهانی باشد.

باقری: در آینده نزدیک صاحب سکو و مدال در بانوان خواهیم شد

کوروش باقری مدیر تیم‌های ملی و مدیرفنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان عنوان کرد: اگرچه که رکورد بانوان وزنه‌بردار بسیار خوب است ولی ما باید برای عالی بودن بجنگیم و به آن برسیم. بچه‌ها هم به این هدف بزرگ رسیده‌اند و ما در آینده نزدیک، مدال‌ها و سکوهای بسیاری خواهیم داشت و حتی بهتر از پسرها در آینده نزدیک، نتایجی چشمگیری کسب می‌کنیم.

فرهادی‌زاد: همه ما در کنار بربط هستیم

فرهادی‌زاد همچنین در اردوی تیم جودو بانوان نیز حضور یافت. وی گفت: شما دختران عزیز ما تاثیرگذار در جامعه هستید. خوشبختانه جودو در آستانه رفع تعلیق است و این اتفاق خوبی است. شما از این به بعد قرار است در مسابقات مختلفی حضور پیدا کنید، پس یادتان باشد ورزشکاری موفق است که با تمام این اتفاقاتی که رخ می‌دهد روی تاتامی کاملا تمرکز داشته باشد و بتواند مقابل حریفان روی تاتامی بهترین نقش را ایفا کند.

وی افزود: از شما دختران خیلی توقع داریم، چون شما در جامعه نقش بسیار مهمی دارید. حضور شما در سالن مسابقات پیامد مثبتی برای جامعه دارد تا سایر افراد جامعه به واسطه موفقیت‌های شما به باشگاها بروند. تعداد زیادی از دختران ما با موفقیت‌های شما به این نتیجه می‌رسند، به جای اینکه در خانه بنشیند در سالن ورزشی حضور پیدا کنند و سلامتی خود را تضمین کنند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: همه ما در کنار مریم بربط هستیم و برای تنها نماینده جودو بانوان در بازی‌های آسیایی هانگژو آرزوی موفقیت می‌کنم تا در هانگژو بدرخشد.

فرهادی‌زاد: ویژگی مثبت وزنه‌برداری حضور متخصصان است/ همه ما در کنار بربط هستیم

کد خبر: 80751

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0