8 شهریور 1402 - 6:00 ب.ظ

واکنش مدیر تیم هندبال سپاهان به اعتراض ملی‌پوشان

مدیر تیم هندبال باشگاه سپاهان در واکنش به اعتراض ملی پوشان هندبال نسبت به سیاست بومی گرایی و فسخ و عدم تمدید قرارداد با آنها گفت: از ملی پوشان در چندین ماه گذشته درخواست کردیم تا باشگاه‌های مورد نظر خود را برای مکاتبات رسمی در جهت صدور رضایت‌نامه به ما معرفی کنند که متاسفانه تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

به گزراش یاقوت نیوز؛ رسول دهقانی در رابطه با شرایط سپاهان در فصل جاری اظهار داشت: باشگاه سپاهان در سال‌های گذشته با تیم‌داری در هندبال و سایر رشته‌های ورزشی، در راستای حمایت از ورزش استان گام برداشته است و هندبال در کنار فوتبال یکی از رشته‌هایی بوده است که در کانون توجه باشگاه قرار داشته است.

وی افزود: همانطور که پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال نیز در صحبت‌های خود اشاره داشت، عملکرد تیم هندبال سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم هندبال ایران با ۱۶ قهرمانی در لیگ، گواهی بر این موضوع است و سپاهان با استفاده از بازیکنان ارزشمند هندبال کشورمان به موفقیت‌های بسیاری دست یافته و شرایط مناسبی را برای حمایت از این رشته فراهم کرده است.

دهقان تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رویکرد این باشگاه در فصل جاری استفاده حداکثری از پتانسیل استان اصفهان در ورزش و بومی‌گرایی است.

مدیر تیم هندبال سپاهان با بیان این که استان اصفهان به عنوان مهد هندبال ایران همیشه سرآمد بوده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان مطرحی از دل این استان به هندبال کشور معرفی شده که با درخشش در میادین بین‌المللی و تیم‌های ملی افتخارآفرین بودند.

واکنش مدیر تیم هندبال سپاهان به اعتراض ملی‌پوشان

دهقان افزود: تیم هندبال سپاهان نیز به عنوان یکی از تیم‌های ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای فصل جاری سیاست بومی‌گرایی را در پیش گرفته است و تغییراتی را در ترکیب بازیکنان خود به وجود آورده است.

وی در رابطه با صحبت‌های برخی از ملی‌پوشان فصل گذشته این تیم عنوان کرد: در صحبت‌هایی که از ماه‌های قبل با بازیکنان غیربومی خود داشتیم، به آن‌ها شرایط را اطلاع داده و درخواست کردیم تا باشگاه‌های مورد نظر خود را برای مکاتبات رسمی در جهت صدور رضایت‌نامه به ما معرفی کنند که متاسفانه تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

مدیر تیم هندبال سپاهان در پایان در خصوص مطالبات فصل گذشته بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ۱۰۰ درصد قرارداد خود را دریافت کردند و باشگاه به تعهدات خود به صورت تمام و کمال عمل کرده است.

کد خبر: 80421

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0