14 اسفند 1402 - 1:00 ب.ظ

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

هشت هزار مرکز در برپایی جشن نیکوکاری همکاری کردند

یاقوت نیوز- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از همکاری هشت هزار مرکز نیکوکاری در برگزاری جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: بیش از ۶ میلیون خیر و نیکوکار در این شبکه مشارکت دارند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از کمیته امداد، حبیب‌اله آسوده روز امروز دوشنبه چهاردهم اسفند همزمان با روز احسان و نیکوکاری افزود: رویکرد کمیته امداد، حضور و مشارکت مردم در عرصه خیر و احسان است و به همین منظور بیش از هشت هزار مرکز نیکوکاری در سطح کشور فعال شده‌اند و کمیته امداد راهبری عرصه خیر و احسان را برعهده دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری، خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری تا ۲۲ اسفند در مدارس، معابر و مصلی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

آسوده تاکید کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ برای جذب کمک‌های مردمی و کد دستوری #۱۲* برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها از طریق تلفن همراه در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است همچنین خیران می‌توانند از طریق پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) به نشانی Emdad.ir کمک‌های خود را پرداخت کنند.

چهاردهم اسفند مصادف با تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) روز احسان و نیکوکاری نامیده شده است. از سال ۱۳۶۹ هر سال در اسفند و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، مردم مهربان و نیکوکار ایران اسلامی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در ۱۴ اسفند در همایشی نوع دوستانه بزرگ و ملی، دست‌های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و کودکانشان می‌کشند.

هفته نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۱ اسفند هر سال به منظور جذب کمک‌ها و هدایای مردم به خانواده‌های محروم و نیازمند برگزار می‌شود که جمع آوری و توزیع آن به وسیله کمیته امداد انجام می‌شود.

کد خبر: 88683

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0