21 شهریور 1402 - 5:00 ب.ظ

هاکی را به صورت رایگان آموزش می‌دهیم

رئیس فدراسیون هاکی ایران گفت: کیومرث هاشمی ارتباطات خوبی دارد و تجربه بسیار بالایی در طول سال های گذشته کسب کرده و می‌تواند کمک ویژه‌ای به ما کند. روی برنامه‌ریزی او می‌توان حساب کرد زیرا از از خانواده و متخصص ورزش است.

به گزراش یاقوت نیوز؛ بهرام قدیمی در خصوص اولین المپیاد استعدادیابی هاکی کشور، اظهار داشت: ابتدا باید از کارگزاران هاکی کشورمان و هیئت‌های استانی تشکر کنم که باعث شکوفایی این رشته ورزشی در کشور، مخصوصا در بخش بانوان شدند. با تمام کمبودها استعدادهای ورزشکاران در حال شکوفایی است و ما نیز نگاه ویژه‌ای به گسترش ورزش بانوان داریم. امیدواریم که این استعدادها در آینده بتوانند افتخارات زیادی در عرصه جهانی و آسیایی کسب کنند.

وی با اشاره به کسب رنکینگ‌ها آسیایی توسط تیم ملی دختران و پسران هاکی چمنی عنوان کرد: پس از سال‌ها رکود این رشته ورزشی در ایران، توانستیم هاکی سالن بانوان را راه اندازی کنیم و الان مقام پنجم آسیا را از آن خودمان کنیم. برای بازی‌های آسیایی این تیم را با سرمربی جدید آمریکایی-چینی به هانگژو اعزام می‌کنیم که اگر به گفته خود او اگر زودتر به تیم اضافه می‌شد، قطعا الان در جایگاه اول آسیا قرار می‌گرفتیم. قرار است پس از آنکه حضورش در ایران که 27 شهریور است، یک اردو نیز برای آمادگی تیم ملی در تبریز برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون هاکی ایران در مورد روند بازیکنان ایران در رشته هاکی گفت: ما قبلا رنکینگ ۹۲ بودیم و الان در جایگاه ۶ آسیا هستیم. موفق شدیم یک تفاهم‌نامه با عمان داشته باشیم که طبق آن چندی بعد، ما نیز می‌توانیم میزبان کشورهای دیگر باشیم. ما بنیان‌های حرکت توسعه را آغاز کردیم و توانستیم به گروه A آسیا برسیم.

وی با تاکید بر آموزش همگانی هاکی خاطرنشان کرد: ما آموزش رایگان را همچنان داریم و الان حتی به آموزش و پرورش نیز ورود کردیم. با هلال احمر تفاهم‌نامه خوبی داریم تا سخت‌ افزارهای ورزشی آن‌ها را نیز بتوانیم استفاده کنیم.

قدیمی درباره معرفی کیومرث هاشمی به عنوان گزینه دولت برای وزارت ورزش بیان کرد: او از جنس خود ورزش است و در همین ساختار و سیستم بزرگ شده است. وی از معاونت تربیت‌برنی شروع کرده و پس از پشت سر گذاشتن مراحل ترقی توانسته به این جایگاه برسد. هاشمی ارتباطات خوبی دارد و تجربه بسیار بالایی در طول سال های گذشته کسب کرده و می‌تواند کمک ویژه‌ای به ما کند. روی برنامه‌ریزی او می‌توان حساب کرد زیرا از از خانواده و متخصص ورزش است.

کد خبر: 81102

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0