17 آبان 1402 - 5:00 ب.ظ

هاشمی در این ۱۰۰ روز موفق، باانگیزه و هدفمند بود

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نگاه کیومرث هاشمی در خصوص تامین تجهیزات و نیازهای فدراسیون‌های ورزشی بسیار وسیع است و وزیر ورزش و جوانان در این ۱۰۰ روز موفق، باانگیزه و هدفمند بود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ سهرابیان درباره عملکرد ۱۰۰ روزه کیومرث هاشمی وزیر ورزات ورزش و جوانان، اظهار داشت: باید از هاشمی از طرف جامعه قایقرانی تشکر و تقدیر کنم. وی ۱۲ ساعت پس از دریافت حکم سرپرستی مشکل آب دریاچه آزادی را حل کرد. با توجه به اینکه چهار ماه قبل از اعزام به هانگژو عمق آب دریاچه به نیم متر رسیده بود و ورزشکاران به مشکل بی‌آبی خورده بودند، هاشمی بلافاصله در بدو ورود به وزارت جلسه‌ای با وزیر نیرو در این زمینه گذاشت و سرزده به اردوی تیم ملی قایقرانی آمد و با وجود آنکه هنوز حکم وزارت او نخورده بود از مشکل بی‌آبی باخبر بود و پیگیر این موضوع شد.

وی افزود: ورزشگاه آزادی در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد اما با اقدام مهم وزیر ورزش برای ساخت ورزشگاه جدید، مجموعه ورزشی آزادی می‌تواند مقداری استراحت کند. ما پیست استاندارد دو کیلومتری نداشتیم و قولی که در سال‌های گذشته داده بودند هاشمی عملی کرد و قرار است مجموعه پیست استاندارد روئینگ به مصافت دو کیلومتر ساخته شود. با ساخت این پیست قایقرانان ما دیگر نیازی نیست پشت سدها تمرین کنند یا به اردوی خارج از ایران بروند و هزینه سنگینی صرف کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی یادآور شد: اقدام بعدی وزیر ورزش نه تنها برای قایقرانی بلکه برای دیگر فدراسیون‌ها این بود که گروهی را مکلف کرد تا به دنبال بودجه باشند و تجهیزات مورد نیاز فدراسیون‌ها را به روز رسانی کنند و برای بازی‌های المپیک پاریس و بازی‌های آسیایی ژاپن برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دید کیومرث هاشمی در بخش تامین تجهیزات و نیازهای فدراسیون‌های ورزشی بسیار وسیع است، گفت: وزیر ورزش و جوانان در این ۱۰۰ روز موفق، باانگیزه و هدفمند بود.

کد خبر: 83870

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0