18 آذر 1402 - 1:11 ب.ظ

نوشته بهنوش طباطبایی در مورد بازی در سریال سووشون

بهنوش طباطبایی در پشت صحنه سریال «سووشون» به شکل رسمی اعلام کرد که در این سریال ایفاگر نقش«زری» است. او در نوشته‌اش عنوان کرده که از همکاری با نرگس اّییار و ایفای این نقش مهم بسیار لذت برده است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ سریال «سووشون» یکی از مهمترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که در سکوت کامل خبری مراحل تولیدش را پشت سرمی‌گذارد. بهنوش طباطبایی در این سریال عهده‌دار نقش اصلی زن است. او که به مدت دوسال تمام وقتش را صرف بازی در سریال «سووشون» کرده با انتشار تصویری از خودش و نرگس‌آبیار برای نخستین بار از حضور در این سریال گفته و از نقشش به شکل رسمی رونمایی کرده است.

در ابتدای این نوشته آمده است :«طی این دوسال همکاری‌مان در جدید‌ترین اثرتان سریال«سووشون»ارزشمند‌ترین اتفاق برایم پی بردن به وجه مشترکی بود که بین سه زن برایم واضح و روشن شد. سیمین دانشور خالق «سووشون»که سایه‌ایی از خودش را در خلق «زری» قصه‌اش گسترانده و نرگس آبیار که همانند زری که در طول داستان «سووشون»سعی در مراقبت عاشقانه از خانه و خانواده‌اش دارد، شما نیز عاشقاته و هنرمندانه مراقب خانواده‌ی خود«سووشون» بودید و چه با وقار از این میراث ارزشمند سیمین دانشور مراقبت می‌کنید.»

طباطبایی درنهایت نوشته‌اش را اینطور به پایان رسانده است :«چه لذتی بردم از همکاری با شما و از زندگی در نقش زری».

سریال «سووشون» نخستین تجربه سریال سازی نرگس آبیار بعد از ساخت فیلم‌هایی چون «شیار 143»، «نفس»، «شبی که ماه کامل شد» و «ابلق» است. او این سریال براساس رمان جاودانه سووشون نوشته سیمین دانشور چلوی دوربین برده است. این سریال را محمد حسین قاسمی تهیه و تولید کرده و قرار است به زودی از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

اواخر دهه هفتاد منیژه محامدی براساس این رمان نمایش سووشون را در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه برد. در این نمایش افسانه بایگان عهده‌دار نقش «زری» بود.

کد خبر: 85166

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0