17 اسفند 1402 - 8:00 ق.ظ

نخستین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی سازمان برنامه و بودجه برگزار شد

یاقوت نیوز- نخستین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور رئیس حوزه ریاست، رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل و نمایندگانی از معاونت‌ها و امور تخصصی سازمان برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از سازمان برنامه و بودجه، در این نشست که روز سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه برگزار شد، «بهنام سرخیل»، مشاور رئیس سازمان و رئیس حوزه ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور، به تشریح ضرورت تشکیل ستاد اطلاع‌رسانی در سازمان و اهداف و وظایف پیش‌بینی شده برای آن پرداخت.

وی با اشاره به تلاش‌های جهادی دستگاه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم در دولت مردمی سیزدهم، گفت: تنوع فعالیت‌های سازمان برنامه و بودجه کشور و جایگاه ویژه این سازمان در مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی، می‌طلبد که با یک الگوی تعامل بین بخشی، اطلاع‌رسانی منسجم، سریع و دقیقی از فعالیت‌های صورت‌گرفته انجام شود.

سرخیل با تأکید بر اهمیت مقوله «تبیین» فعالیت‌های سازمان برنامه و بودجه، افزود: با عنایت به تأکیدهای مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، لازم است اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و بهنگام از عملکرد سازمان، پرداختن به ابعاد برنامه‌ریزی و نظارتی سازمان در کنار بعد بودجه‌ریزی به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار گیرد.

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اتخاذ موضع فعال و پیش‌دستانه در قبال موضوع‌های مرتبط با فعالیت سازمان، نیاز به بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های تخصصی سازمان و استفاده از همکاران متخصص و باانگیزه در امر اطلاع‌رسانی دارد.

وی افزود: از این پس، جلسات ستاد اطلاع‌رسانی سازمان برنامه و بودجه کشور با دبیری رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان، به صورت منظم برگزار خواهد شد.

«مسعود میرزایی»، رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، هم تعامل معاونت‌ها و امور تخصصی سازمان با مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل برای تولید محتواهای رسانه‌ای مفید و اثرگذار را یک ضرورت اعلام کرد و گفت: تشکیل ستاد اطلاع رسانی در سازمان، شکل‌گیری یک گروه متخصص، علاقه‌مند و مسلط به حوزه‌های کاری تخصصی سازمان را نوید می‌دهد که جای آن تاکنون در سازمان خالی بوده است

میرزایی افزود: لازم است نمایندگان معرفی‌شده از سوی معاونت‌ها و امور سازمان برای حضور در جلسات ستاد اطلاع‌رسانی، در نقش حلقه تماس روابط عمومی با بخش‌های سازمان عمل کنند و در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، یاریگر مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل باشند.

در ادامه نشست، نمایندگان معرفی‌شده از سوی معاونت‌ها و امور تخصصی سازمان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

کد خبر: 88810

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0