29 آبان 1402 - 7:30 ق.ظ

هشدار سطح نارنجی؛

 “مردم از تردد و اتراق در اطراف رودخانه های استان همدان پرهیز کنند”

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: همشهریان  تا روز سه شنبه 30 آبان از تردد و اتراق در کنار رودخانه ها، مسیل ها، حاشیه سدها و دیگر تاسیسات آبی خودداری کنند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان،  رضا اخلاص مند مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان در جلسه امروز کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت که با موضوع مدیریت سیلاب های احتمالی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش بینی جهانی هواشناسی و مدل های بارش و روان آب مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز سه شنبه 29 آبان با مخاطره رگبار شدید باران، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها همراه خواهد شد.

وی افزود: مردم از تردد و اتراق در منطقه‌های پرخطر و همچنین از چرای دام در این مناطق جدا خودداری کنند.

اخلاص مند خاطرنشان کرد: سدهای هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند اما احتمال طغیان رودخانه‌ها به دلیل بارش ها وجود داشته و تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها مسیل ها حاشیه سدها به طور جد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شدت بارش ها در نیمه جنوبی استان بیشتر است بیان‌کرد: با توجه به ماهیت فصل پاییز هر لحظه امکان بارش های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه ها وجود دارد.

اخلاص مند تصریح کرد: نیروهای شرکت آب منطقه ای در حال آماده باش هستند و در صورت کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان ممکن به محل بروز حادثه اعزام و نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد

 

 

کد خبر: 84358

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0