26 دی 1400 - 8:45 ق.ظ

به مناسبت روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا؛

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با مادر شهید خرازی دیدار داشت

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه تعدادی از مدیران این مجموعه، با حضور در منزل سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسین خرازی با مادر این شهید بزرگوار دیدار کردند.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی در این دیدار که  همزمان با روز وفات حضرت ام البنین (ع) و روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا صورت پذیرفت؛

با ادای احترام به مادر  سردار رشید سپاه اسلام حاج حسین خرازی، با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.گفتنی است، در همین راستا مدیر مخابرات منطقه اصفهان با حضور در منزل شهید کلانی از شهدای مجموعه مخابرات منطقه اصفهان با مادر و همسر این شهید عزیز نیز دیدار کرد.
روز تکریم مادران و همسران شهدا
در تقویم رسمی کشور، روز ۱۳ جمادی‌الثانی، روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته است.

علت این نامگذاری این است که “ام البنین” همسر حضرت امیرالمومنین(ع) و مادر حضرت ابوالفضل العباس در چنین روزی روی در نقاب خاک پیچید و از این جهان کوچید و در جوار رحمت حضرت حق آرمید.
تکریم مادرانی که به ندای پیر و مراد خود، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و زینب گونه در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تشویق همسران و فرزندان برومند خود آنها را برای حضور در جبهه ها آماده و آنها را تشویق می کردند.

کد خبر: 47430

منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0