20 فروردین 1403 - 6:00 ب.ظ

محمدی: کادر فنی باید در مورد انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم تصمیم بگیرد

یاقوت نیوز- دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان مازندران گفت: هادی وفایی‌پور، حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور هر سه از تاپ‌ترین و مدعیان قهرمانی در وزن ۹۶ کیلوگرم هستند و کادر فنی باید در خصوص برگزاری مبارزه انتخابی در این وزن تصمیم بگیرد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ سیدمراد محمدی روز دوشنبه با اشاره به احتمال برگزاری مبارزه انتخابی در وزن ۸۶ کیلوگرم، اظهار کرد: خواهشم از تمامی کارشناسان و مسئولان کشتی این است که در این خصوص صبر و حوصله را مد نظر قرار دهند تا حسن یزدانی به روی تشک بازگردد. مطرح شدن این موضوع باعث شده تا از نظر روحی و روانی آسیب‌زا باشد. هادی وفایی‌پور، حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور هر سه از تاپ‌ترین و مدعیان قهرمانی در این وزن به حساب می‌آیند.

دارنده نشان طلای جهانی ۲۰۰۶ هوانگژو ادامه داد: در حال حاضر حسن تمرینات آماده‌سازی خود را مازندران به صورت اختصاصی پیگیری می‌کند تا بتواند شرایط حضور در المپیک را کسب کند.

مدیر فنی تیم کشتی آزاد مازندران در خصوص اینکه در فاصله حدود ۴ ماه تا المپیک آیا یزدانی می‌تواند به شرایط آرمانی برسد یا خیر؟ پاسخ داد: باید صبر کرد، حسن یزدانی کشتی‌گیر مبتدی نیست، باید تلاش کند او در این مدت باید بدن خود را به شرایط مسابقات برساند تا به زودی به تمرینات اصلی تیم ملی اضافه شود.

محمدی در خصوص احتمال برگزاری مبارزه انتخابی بین کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی نیز گفت: فدراسیون و کادر فنی تیم ملی تصمیم نهایی را خواهند گرفت و باید ببینیم او شرایط حضور در این وزن را دارد یا حیر؟ کامران در گذشته کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم بوده و حتی در انتخابی با یزدانی شرکت کرده است. کامران در یک سال تصمیم به تغییر وزن گرفته و باید منتظر ماند تا کادرفنی درباره او تصمیم نهایی را بگیرند.

دارنده نشان برنز المپیک در خصوص تغییر وزن کامران و کشتی وی در وزن ۹۷ کیلوگرم گفت: بهتر است بحث رفتن کامران به وزن ۹۷ را فراموش کنیم زیرا مربوط به گذشته است، این قهرمان اکنون باید تصمیم نهایی برای برگشت به وزن ۹۲ یا ۸۶ کیلوگرم را بگیرد.

کد خبر: 90053

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0