19 آذر 1402 - 12:00 ق.ظ

محاصره دریایی صهیونیست‌ها توسط یمن

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شنبه شب اعتراف کرد که این رژیم توسط نیروهای یمنی به محاصره دریایی درآمده است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از خبرگزاری سما فلسطین، تساحی هنگبی مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به کانال ۱۲ این رژیم، گفت: حوثی‌ها (انصارالله) ما را محاصره دریایی کردند.

وی مدعی شد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رهبران آمریکا، فرانسه و آلمان گفته است که باید علیه حوثی‌ها اقدام کنند، در غیر این صورت (رژیم) اسرائیل اقدام خواهد کرد.

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: جنگ در غزه ممکن است یک ماه یا بیشتر ادامه یابد و دولت آمریکا زمانی برای توقف جنگ برای ما تعیین نکرده است.

هنگبی در ادامه رجزخوانی‌های پوچ خود مدعی شد: ما واقعیت را در مرز با لبنان تغییر خواهیم داد و اگر از راه دیپلماتیک حل نشود، مشکل را نظامی حل خواهیم کرد.

وی همچینین مدعی شد: ما ۱۷ سال در رسیدگی به مشکل حماس تاخیر و تعلل کردیم؛ زیرا از بیم بهایی که اکنون می‌پردازیم، اجتناب می‌کردیم.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

کد خبر: 85201

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0