29 خرداد 1402 - 3:00 ب.ظ

قره‌رومیانی از وزارت ورزش و جوانان رفت

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحالی اسفندماه برگزار می‌شود که طبق شنیده‌ها سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان برای حضور در انتخابات از سمت خود کناره‌گیری کرد و از چهارشنبه گذشته در محل کار خود حاضر نشده است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ ۲۶ آذرماه سال ۱۴۰۱ بود که سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته از سوی بنیامین شکوه‌فر در ١۴ ماه گذشته، میرهادی قره سیدرومیانی را به‌عنوان سرپرست معاونت پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

قره‌ سیدرومیانی که حضور در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده مردم تبریز در دوره نهم، و فعالیت به‌عنوان معاونت پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارتخانه‌های دادگستری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را در کارنامه کاری خود داشت، درحالی معاونت حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان را پذیرفت و به مدت ۶ ماه سرپرستی این معاونت را برعهده داشت که حالا شنیده می‌شود به دلیل در پیش بود انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود، قصد کناره‌گیری از سمت خود در وزارت ورزش را دارد.

طبق شنیده‌ها، قره‌ سیدرومیانی از چهارشنبه گذشته در وزارت ورزش حاضر نشده است. این درحالی است که ستاد انتخاباتی کشور با انتشار اطلاعیه‌ای لیست مشمولان حکم بند الف ماده ۲۹ قانون انتخابات کشور را اعلام کرد و طبق این اطلاعیه آخرین مهلت قبول استعفای مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاریخ ۲۵خرداد ماه ۱۴۰۲ است.

همین مسئله هم باعث شده تا سید قره‌رومیانی که به دنبال حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، از پست خود در وزارت ورزش کناره‌گیری کند.

کد خبر: 77254

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0