30 مهر 1402 - 6:30 ب.ظ

فنونی‌زاده: رقابت سرخابی‌ها برای صدرنشینی، لیگ را جذاب‌تر می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:‌ رقابت استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی باعث می‌شود تا لیگ از همین هفته‌های ابتدایی با جذابیت دنبال شود.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد انتخاب حسین بادامکی به عنوان سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس، بیان کرد: اتفاق خوبی رخ داده است. بادامکی از پیشکسوتان خوشنام پرسپولیس است و حضور بازیکنانی از نسل او را در باشگاه به فال نیک می گیریم. او به عنوان بازیکن در پرسپولیس زحمت کشیده و خوب است که مدیریت چنین انتخاباتی را انجام داد.

وی افزود: بادامکی یادآورد خاطرات خوش برای پرسپولیسی‌ها است. هواداران پاس گل او به ایمون زاید در دربی معروف سه بر دو را فراموش نمی‌کنند و آن صحنه در قلب هواداران حک شده است. به همین خاطر این حضور را به فال نیک می‌گیریم. بادامکی به عنوان مربی، مدیر تیم و رئیس هئیت فوتبال کار کرده و تجربه مدیریت دارد. او از پیشکسوتان تحصیل کرده است و به همین خاطر می‌گویم حضور چنین افرادی به نفع باشگاه است.

فنونی‌زاده: رقابت سرخابی‌ها برای صدرنشینی، لیگ را جذاب‌تر می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط مالی نه چندان خوب این روزهای باشگاه، تاکید کرد: این مشکلات همیشه وجود داشته است. می‌بینیم که مدیریت در تلاش است تا مشکلات را حل کند. البته بازیکنان هم زحمت می‌کشند و کارشان را به خوبی انجام می دهند که جای تقدیر دارد و امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود.

فنونی زاده در مورد عملکرد سرخپوشان در دیدار برابر پیکان که با برد سه بر یک شاگردان گل‌محمدی همراه بود، تصریح کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس هوشمندانه بازی کرد و در نهایت به هدفش رسید. هواداران چنین عملکرد خوبی از پرسپولیس می‌خواهند. بازی پر گل با نمایشی هجومی باب میل هوادار است که این مساله را مقابل پیکان شاهد بودیم.

وی در مورد اشتباهات فرشاد فرجی در خط دفاعی، توضیح داد: این به کادرفنی باز می‌گردد. پرسپولیس در خط دفاع بازیکنان خوبی دارد و نفرات باید از فرصتی که برای بازی به دست می‌آورند، برای ثابت کردن خود استفاده کنند. ما بهترین مدافعان ایران را داریم و از بازی بعد شرایط درست می‌شود. به هر حال اگر بازیکنی اشتباه نداشته باشد که باید همه در رئال مادرید بازی کنند. اشتباه رخ می‌دهد، اما امیدوارم این اشتباهات کمتر باشد.

فنونی‌زاده: رقابت سرخابی‌ها برای صدرنشینی، لیگ را جذاب‌تر می‌کند

پیشکسوت سرخپوشان در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی، گفت: استقلال رقیب دیرینه ماست و اینکه این رقابت برای صدرنشینی است باعث می‌شود لیگ با هیجان خاصی دنبال شود. اینکه هر دو تیم از همین ابتدا برای صدر می‌جنگند به طور حتم لیگ را جذاب‌تر می‌کند. با این حال امیدوارم که در نهایت این پرسپولیس باشد که ماراتن قهرمانی را می‌برد، چرا که دیگر کوچکترین غفلت باعث از بین رفتن جایگاه تیم می‌شود.

وی در مورد مصدومیت پورعلی‌گنجی هم گفت: واقعا از این اتفاق متاسف هستم. مصدومیت بخشی از فوتبال است و امیدوارم او با آمادگی خوبی بازگردد.

فنونی‌زاده: رقابت سرخابی‌ها برای صدرنشینی، لیگ را جذاب‌تر می‌کند

کد خبر: 83086

منبع: ایرنا

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0