4 بهمن 1402 - 12:05 ق.ظ

فراخوان مسابقه نمایشنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال

فراخوان مسابقه نمایشنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال (قصه نمایش) به عنوان بخش ویژه‌ بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان؛ مسابقه نمایشنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال (قصه نمایش) با هدف تقویت بخش مکتوب حوزه نمایش و افزایش آثار چاپی نمایشی و انگیزه‌بخشی و حمایت از بچه‌های علاقه‌مند به نویسندگی نمایشنامه در دو گروه سنی کودک (۷ تا ۱۲ سال) و نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال) برگزار می‌شود.

آثار برگزیده این مسابقه نمایشی در مجموعه‌ای مصور به نام «قصه نمایش» از سوی انتشارات ورتا به چاپ خواهد رسید و به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

در این فراخوان درباره شرایط حضور در بخش جشنواره آمده است:

– متن‌های نمایشی به قلم کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال، بین ۷۰ تا ۳۰۰۰ کلمه (یا ۱۰ صفحه) است و متون نمایشی کمتر از ۷۰ کلمه و بیشتر از ۳۰۰۰ کلمه در چرخه داوری قرار نخواهند گرفت.

– متن ارسالی باید توسط خود کودک و نوجوان و بدون مشابهت و الگوبرداری از آثار دیگری چه نمایشی و چه آثاری مثل پویانمایی، کتاب و فیلم نوشته شده باشد.

– هر نویسنده کودک و نوجوان می‌تواند حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند

– ارسال مشخصات منبع اقتباس به همراه قصه نمایش بارگذاری شده (در صورت اقتباس) الزامی‌ است.

– شرکت‌کنندگان باید در ابتدای هر نمایشنامه ارسالی، طرح یک صفحه‌ای آن اثر را ضمیمه کنند. در غیر این‌صورت نمایشنامه پذیرفته نخواهد شد.

– درج اطلاعات دقیق شرکت‌کننده در صفحه اول متن نمایشی ضروری است.

– متقاضیان شرکت در این بخش باید فایل متن نمایشنامه را به صورت فایل با فرمت word و PDF و با رعایت فونت (۱۴- نازنین) (برای هر نمایشنامه فایل مجزا)، به همراه فرم مشخصات شرکت‌کننده و فایل تصویر عکس پرسنلی خود را به نشانی ایمیل بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۲۸thefest@gmail.com ارسال نمایند.

 

علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه تا ۲۰ بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

کد خبر: 87271

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0