24 مرداد 1402 - 6:00 ب.ظ

عصبانیت شدید خمس در نشست خبری تراکتور؛ ماجرا چه بود؟

پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس به شدت عصبانی شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ تیم فوتبال تراکتور در حساس‌ترین دیدار هفته دوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان پرسپولیس خواهد بود.

نشست خبری پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور، پیش از دیدار با پرسپولیس امروز در جمع خبرنگاران تبریز برگزار شد.

 

عصبانیت شدید خمس در نشست خبری تراکتور؛ ماجرا چه بود؟

 

این نشست خبری حاشیه‌هایی نیز داشت که باعث عصبانیت شدید سرمربی اسپانیایی تی‌تی‌ها شد. در حالی که یکی از خبرنگاران در حال پرسیدن سوال از خمس بود، صدای زنگ گوشی یکی از خبرنگاران که به صورت ممتد در اتاق کنفراس پخش شد که در ابتدا باعث تعجب حاضرین و خمس شد، اما در ادامه با توجه به قطع نشدن صدای زنگ، عصبانیت شدید خمس را به همراه داشت.

خمس با عصبانیت گفت: اگر یک‌بار دیگر این اتفاق رخ دهد اینجا را ترک می‌کنم. من به شما احترام گذاشتم و شما نیز باید به من احترام بگذارید. بعد از این صحبت باز هم خبرنگاران حاضر در نشست خبری با سروصدا باعث عصبایت او شدند تا جایی که خمس قصد داشت کنفرانس مطبوعاتی را ترک کند.

نشست‌های خبری لیگ برتر فوتبال کشورمان باید روز به روز حرفه‌ای‌تر شوند تا اخبار این نشست‌ها نیز به شکلی بهتر و اصولی‌تر به علاقمندان این رشته مخابره شود. در این اتفاق نیز بدون شک خمس صحبت و خواسته‌های به جایی داشته چرا که نشست‌های خبری باید آرام و بدون تنش برگزار شود.

کد خبر: 79227

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0