19 اسفند 1402 - 4:00 ب.ظ

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

طرح مبارزه با قاچاق کالا به ایستگاه مبادی رسمی رسید

یاقوت نیوز- رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی در کشور خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از پلیس، سردار حسین رحیمی تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سودهای بادآورده به دنبال اقدامات مجرمانه خود ( قاچاق کالا ) هستند، مقابله خواهد کرد.

به گفته این مقام انتظامی، طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی با استفاده از ظرفیت رده‌های انتظامی در ۱۳ استان دارای پلیس گمرک به مدت ۵ روز به مرحله اجرا در آمد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اضافه کرد: در اجرای این طرح انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۱۹ میلیارد تومان کشف شد.

سردار حیمی با اشاره به توقیف ۱۱۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق، اعلام کرد: در این طرح ۱۲۱ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند. طرح مذکور در استانهای گیلان، آذربایجان غربی و هرمزگان به ترتیب بیشترین درصد کشفیات را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براینکه مجرمان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود معیشت مردم و اقتصاد کشور را با چالش مواجه می سازند، خاطر نشان کرد: به منظور مقابله همه جانبه با مجرمان اقتصادی هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا وارز، سوخت، کالای اساسی، احتکار و مواردی از این دست را با سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کد خبر: 88937

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0