1 آذر 1402 - 10:00 ق.ظ

تصادفات جاده‌ای باید تا پایان سال به ۱۲ درصد کاهش یابد

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به افزایش تلفات جاده ای در نیمه نخست امسال گفت: تا پایان سال باید میزان تصادفات جاده ای به ۱۲ درصد هدف گذاری شده، بازگردد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ سردار احمدرضا رادان روز چهارشنبه در طرح ارتقای توان تحرک عملیاتی پلیس راهور اظهار داشت: در ابتدای امسال به پلیس راهور اعلام شد که تصادفات جاده‌ای به 12 درصد کاهش یابد اما با توجه به حجم مسافرت‌ها در نیمه نخست امسال، این شاخص از 12 درصد فراتر رفت.

وی گفت: تا پایان سال باید میزان تصادفات جاده ای به ۱۲ درصد کاهش یابد که این انتظار با توجه به توان پلیس راهور امکان پذیر است.

سردار رادان با بیان اینکه پلیس راهور مسئول تصادفات نیست و نباید پلیس بار دستگاهای دیگر را به دوش بکشد، پلیس راهور را ویترین پلیس در سراسر کشور دانست و گفت: پلیس راهور می تواند سرمایه اجتماعی انتظامی را افزایش دهد و مشارکت و اطمینان مردم و جامعه را برای انتظامی به ارمغان بیاورد.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: اقدامات پلیس راهور باید به کاهش تصادفات و تلفات جاده ای منجر شود تا اعتماد مردم به پلیس افزایش یابد.

سردار رادان تاکید کرد: برای کاهش حوادث جاده ای باید همه دستگاه‌ها در کنار پلیس ماموریت خود را درست انجام دهند.

 

رادان: تصادفات جاده‌ای باید تا پایان سال به ۱۲ درصد کاهش یابد

 

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه امروز ۱۰۰ دستگاه خودروی جدی به ناوگان راهور افزوده شد، گفت: از ابتدای امسال بیش از ۲۷ میلیارد تردد در جاده های درون و برون شهری ثبت شده است.

سردار سید کمال هادیانفر اظهار داشت: پلیس راهور از ابتدای سال بیش از ۱۲۰ میلیون خدمت به مردم ارایه کرده که بی سابقه بوده است.

وی همچنین با اشاره به اضافه شدن ۲۸۰۰ دستگاه خودرو جدید به نیروهای عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، اضافه کرد: این میزان طی هشت دوره رزمایش به توان تحرک عملیاتی پلیس راهور پیوسته است.

رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: تنها در ۲ دوره طی یکسال اخیر ۳۰۰ دستگاه خودرو شامل خودروهای شاسی به ناوگان پلیس اضافه شد.

سردار هادیانفر همچنین از افتتاح ۱۵ پاسگاه پلیس در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

کد خبر: 84518

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0