1 شهریور 1402 - 11:00 ب.ظ

صنعت نمایشگاهی نیازمند عزم جدی در زمینه سیاست‌گذاری و مدیریت صحیح دارد

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی کشور نیازمند عزم جدی در زمینه سیاست‌گذاری و مدیریت صحیح دارد، گفت: نمایشگاه‌ها در کشور باید ۳۶۵ روزه و ۳۶۰ درجه در زمینه‌های متنوع و مختلف برگزار شود.

به گزراش یاقوت نیوز؛ عباس تقدسی نژاد روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری تور خبرنگاران از مجموعه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب اعلام کرد: ما به دنبال رسیدن صنعت نمایشگاهی کشور به جایگاه واقعی هستیم بطوری که فقط به برگزاری نمایشگاه در چهار روز اکتفا نکنیم و برنامه‌های جامعی را برای تمامی سال از یک موضوع نمایشگاهی داشته باشیم.

وی افزود: صنعت نمایشگاهی دیده و شنیده نشده از این رو نیاز به تحول دارد و ما باید بطور جدی این موضوع را دنبال کنیم‌ که مستلزم تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب ادامه داد: ما در فرایند اسناد و راه‌اندازی مجموعه شهرآفتاب فراز و فرودهای بسیاری را طی کردیم و در طول یک سال گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه‌های فاخری بودیم بطوری که نمایشگاه صنعت بیش از ۷۰ درصد رشد و بیش از ۵۰ درصد مشارک کننده داشته است.

وی تاکید کرد: متراژ فروشی در مقوله اجاره فضاهای نمایشگاهی در ‌شان مجموعه‌های نمایشگاهی نبوده و باید بستری فراهم شود تا شرکت‌های مختلف بتوانند با شراکت تجاری در فضاهای نمایشگاهی حرکت کنند.

به گفته تقدسی نژاد، بیش از هشت هزار اتحادیه و صنف داریم که نزدیک به یک هزار موضوع نمایشگاهی برای آنها می‌شود تعریف کرد که هر کدام می‌توانند اولین نمایشگاه در عرصه خودشان باشند و به ارائه خدمات بپردازند.

وی با بیان اینکه ۳۳ سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد افزود: با برگزاری نمایشگاه در هر استان می‌توان ضمن حل مشکلات و چالش‌ها اولین‌ها را نیز معرفی کرد.

تقدسی نژاد خاطرنشان کرد: مجموعه شهر آفتاب با ایجاد زیرساخت های لازم آماده برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب است و هم اکنون نیز نمایشگاه صنعت با حضور شرکت های قدرتمند در حال برگزاری است و تقویم نمایشگاهی این مجموعه تا پایان امسال تکمیل است.

مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در سال 95 افتتاح شد و در این سال های اخیر بسیاری از نمایشگاه های حوزه صنعت و گردشگری در این مجموعه برگزار شده است.

مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در بزرگراه خلیج‌ فارس و جنب حرم امام خمینی (ره) و در سوی دیگر این بزرگراه قرار دارد.

کد خبر: 79885

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0