4 اردیبهشت 1403 - 6:07 ب.ظ

سرمربی قدوس گزینه اول جانشینی کلوپ در لیورپول

یاقوت نیوز- باشگاه لیورپول به دنبال جذب توماس فرانک سرمربی تیم فوتبال برنتفورد برای جایگزینی یورگن کلوپ است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ یورگون کلوپ سرمربی موفق تیم فوتبال لیورپول در اواسط فصل اعلام کرد که این آخرین روزهای حضورش بر روی نیمکت قرمزهای آنفیلد خواهد بود و در انتها فصل از این تیم جدا می‌شود.

باشگاه لیورپول به دنبال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود بود، از زمانی که ژابی آلونسو از انتقال به آنفیلد خودداری کرد، روبن آموریم هدف اصلی مربیگری جانشینی کلوپ بود، اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که وستهام مذاکرات مشخصی را با این سرمربی آغاز کرده تا بتواند قرمزها را در امضای قرارداد با او شکست دهد.

سرمربی قدوس گزینه اول جانشینی کلوپ در لیورپول

 

این خبر ضربه محکمی به مایکل ادواردز، مدیرعامل لیورپول وارد کرد چرا که او امیدوار بود که در انتها فصل آموریم را به آنفیلد بیاورد. حالا اما لیورپول به دنبال جذب توماس فرانک سرمربی تیم فوتبال برنتفورد است. این سرمربی ۵۰ ساله دانمارکی از سال ۲۰۱۸ هدایت زنبورها را بر عهده دارد و بعد از این‌که موفق شد با این تیم به لیگ برتر صعود کند، موفق شد آنها را برای سه فصل در لیگ برتر نگه دارد و نتایخ خوبی نیز کسب کند.

توماس موفق شد با خرید بازیکنان خوبی با قیمت پایین مانند ایوان تونی، برایان امبومو، دیوید رایا، کریستین اریکسن، یوآن ویسا و سامان قدوس این نتایج را کسب کند که این روش مدنظر باشگاه لیورپول است. فرانک تا سال ۲۰۲۷ با زنبورها قرارداد دارد و به این معنی خواهد بود که غول‌ مرسی‌ساید باید غرامت قابل توجهی برای جذب او بپردازند که ارزش آن هنوز مشخص نشده است.

کد خبر: 90638

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0