30 آبان 1402 - 8:30 ق.ظ

به فرمان جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

رویداد ملی عمران روستا، با رمز یا زینب از شیراز آغاز شد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام رمز «یا زینب کبری یا زینب کبری یا زینب کبری(س)» آغاز رویداد عمران روستا را اعلام کرد.

به گزارش یاقوت نیوز، زهرا بازیار از فارس؛ سردار سید قاسم قریشی در ارتباط ویدیویی در آیین افتتاحیه نخستین رویداد ملی عمران روستا و بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سراسر کشور به میزبانی شیراز ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: با تامل در فرمایشات امام خامنه‌ای اگر‌ بخواهیم چند کار را برای رفع دغدغه‌های ایشان انجام دهیم، یکی‌رقع مشکلات محرومین است و بسیج هم که پاره تن مردم و حلال مشکلات است، اراده کرده در این راستا گام بردارند.

وی گفت: بسیجیان در پاسخ به این ندای رهبر، با تشکیل گروه‌های جهادی در این راه گام برمی‌دارند و این رویداد نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

سردار قریشی با اشاره به خدمات زیاد انقلاب و بسیجیان به ایران اسلامی، تصریح کرد: این در حالی است که ما این دستاوردها را با کشورهایی که سالها از نظر تکنولوژی و علم‌ جلوتر از ایران هستند و امروز ایران اسلامی در رده‌های برتر علمی و تکنولوژی جهان ایستاده است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن با فشار خود می‌خواهد که با تحریم‌های زیاد، مردم این شیرینی را درک نکنند و این کار جهادی شما این نقشه را بر آب می‌کند و جهادی برای مقابله با تهاجمات دشمن است.

سردار قریشی با بیان اینکه توفیق بزرگی است که بسیجیان و‌ گروه‌های جهادی ما در این راستا خدمت می‌کنند، ادامه داد: در آستانه میلاد عقیله بنی هاشم و آغاز هفته بسیج، آغاز این رویداد بزرگ را داریم؛ و اگر گروه‌های جهادی زحمات این بانوی بزرگ را مدنظر قرار دهند، رنج‌های خدمات جهادی برایشان شیرین می‌شود.

وی با اعلام رمز «یا زینب کبری یا زینب کبری یا زینب کبری(س)» آغاز رویداد عمران روستا را اعلام کرد.

کد خبر: 84440

نویسنده: : زهرا بازیار

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0