احسان ربیعی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت

روحیه جهادی در بسیج

زندگینامه شهید رهبر پر از ایثار و اخلاص است و راه این شهید بزرگوار باید با جهاد فعالان عرصه رسانه ادامه‌دار باشد

به گزراش یاقوت نیوز؛ مهوش نوری زاده – چهار محال و بختیاری؛ همزمان با آغاز هفته بسیج و به منظور  بزرگداشت یاد و خاطره شهید غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در شهرکرد ، استان چهارمحال و بختیاری جلسه نشستی برگزار گردید  احسان ربیعی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت زندگینامه شهید رهبر پر از ایثار و اخلاص است و راه این شهید بزرگوار باید با جهاد فعالان عرصه رسانه ادامه‌دار باشد.وی در ادامه بیان داشت :  برای حرکت و حضور در فضای رسانه و مجازی باید برنامه داشته باشیم، زمانی این برنامه محقق خواهد شد که جبهه واحد رسانه‌ای در کشور ایجاد نماییم.

وی افزود تلاش شده همه سلایق، گروه‌ها و طایفه‌ها را در زیر چتر بسیج رسانه جمع کنیم و هیچ تفاوتی بین آن‌ها نباشد .ربیعی با اشاره به برنامه های بسیج  رسانه در استان گفت  : چند برنامه شاخص و مهم در بسیج رسانه دنبال می‌شود، جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از این موارد است که قرار است بهمن‌ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار شود وبرنامه شاخص دیگری که بسیج رسانه به دنبال آن است، اردوهای راویان پیشرفت است که یک مرحله آن در آذرماه برپا شد، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال چند مرحله دیگر این اردوها برگزار شود.

. امام جمعه شهرکرد نیز  در بین اصحاب رسانه و مدیران دستگاه های اجرایی  با اشاره به اینکه بسیج در۲ عرصه ساختاری و تشکیلاتی ، و عرصه فکری، فعالیت دارد، گفت: بسیج محدود به زمان نیست و زنده نگهداشتن و پیشرفت انقلاب منوط به زنده ماندن، پویایی بسیج و تفکر بسیجی و جهادی در جامعه است.

حجت الاسلام نکونام امام جمعه شهرکرد  بسیج را  از امور کلیدی نظام برشمرد و گفت : غفلت از بسیج ضایعات زیادی را همراه خواهد داشت، زیرا  بسیج از دل مردم و متن جامعه جوشیده است و در همه جای بدنه جامعه فعالیت نیروهای بسیجی مشهود است و ساختار و روحیه بسیجی و فکر بسیجی مردم را به صحنه  می آورد،  زیرا روحیه بسیجی روحیه نشات گرفته از جهاد است.

وی همچنین بیان داشت :  این روحیات در دفاع مقدس نیز محسوس بوده است و باید درجامعه تقویت شود و نباید  بسیج در جامعه مورد کم لطفی قرارگیرد.

نماینده ولی فقیه در شهرکرد تاکید نمود :  باید ریشه بسیج در جامعه مستحکم شودو همچنان با نگاه پر از محبت و پر از یاری دهی تقویت گردد.

 

سردار علی‌محمد اکبری  فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت :  محورهای اصلی برنامه‌های هفته بسیج بیانیه گام دوم انقلاب و سند راهبردی اعتلای بسیج است.و سیاست کلی برنامه‌های هفته بسیج ارائه تصویر حقیقی بسیج با معرفی هنرمندانه خدمات بسیج، توسط مردم برای مردم است .

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت : همزمان با هفته بسیج، بیش از یک‌هزار و ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب ۳۰محور در سطح استان برگزار می‌شود که محور برنامه‌های این هفته در حوزه گام دوم انقلاب و فرمایشات امامین انقلاب اسلامی و سند راهبردی ۱۰ساله اعتلای بسیج است.

به گفته وی، در این هفته نمایش اقتدار بسیج با حضور بیش از ۱۴هزار بسیجی در شهرستان های مختلف، برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، محفل انس با قرآن، ایجاد کمپین و تولید هشتک‌های فرهنگی در فضای مجازی، همایش‌های ورزشی فرهنگی و پیاده‌روی، تجلیل از خادمان مساجد و عرصه سلامت، عصر شعر و شب خاطره و جشنواره‌های علمی فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

اکبری افزود: برگزاری جلسات اندیشه‌ورز و نشست‌های بصیرتی و روشنگری، اجرای سرودهای پاتوقی و خیابانی، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی، اردوهای راهیان پیشرفت و علم و فناوری، اجرای طرح ایران جوان بمان، کارگاه های عفاف و حجاب و برنامه‌های ارزشمند رسانه ملی و شبکه استانی با حضور پیشکسوتان و نخبگان بسیجی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته بسیج در استان می باشد

کد خبر: 86811

نویسنده: : مهوش نوری زاده

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0