22 آذر 1402 - 8:30 ق.ظ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس:

روابط عمومی ها با انعکاس خدمات دولت، امید آفرینی را گسترش دهند

دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس، برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز، زهرا بازیار از فارس؛ دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس، برگزار شد.

هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی ها در راستای حل مشکلات، تقویت جایگاه روابط عمومی در ادارات و شرکت های تابعه، ایجاد کمیته های تخصصی و اهمیت ساماندهی دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس، برخی موضوعات مطرح و مصوب شده در این جلسه بود.

جانشین مدیر کل ومعاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در این جلسه با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی ها در تحقق اهداف یک سازمان، این جایگاه را ستون دستگاه ها دانست و اذعان داشت که فعالان این حوزه در انعکاس دستاوردهای دولت نقش مهمی دارند.

علی باقری، یکی از اهداف این شورا را بسترسازی مناسب جهت تبادل اطلاعات و ایجاد هماهنگی جامع میان فعالیت های روابط عمومی های سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس تلقی کرد.

او با بیان اینکه روابط عمومی ها، پشتوانه و زبان گویای مدیرانشان هستند، نقش موثر روابط عمومی در انعکاس اخبار و بازتاب اقدامات مثبت دولت را مهم توصیف کرد و بر ضرورت تقویت جایگاه فعالان این بخش تاکید نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در ادامه حفظ نیروی انسانی را مهمترین رکن هر سازمان دانست و با اشاره به بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی ها به عنوان خاستگاه اصلی تحولات سازمانی و پیشگامان جهاد تبیین، یادآور شد که این بخش با انعکاس صحیح و واقعی عملکردها و خدمات دولت می‌توانند در این عرصه اثرگذار بوده و امید آفرینی را گسترش دهند.

باقری اذعان داشت که روابط عمومی های سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس باید با تهیه گزارش مشترک از عملکرد دستگاه های خود، علاوه بر آگاهی از فعالیت‌های انجام شده در دیگر ادارات، صرفه‌جویی و پیشگیری از انجام فعالیت‌های موازی را در دستور کار و همچنین در انجام ماموریت های درون و برون سازمانی موفق عمل نمایند.

بهروز باصری، رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس نیز هدف از تشکیل این جلسات را ارتقاء کارآمد روابط عمومی ها و سازمانهای تابعه در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم دانست.

باصری بر اهمیت تشکیل دبیرخانه شورای روابط عمومی های سازمانهای تابعه طبق دستورالعمل تاکید کرد و توضیح داد که باید ظرفیتهای موجود در عرصه اطلاع رسانی در حوزه های مختلف، شناسایی شده و مورد بهره برداری مناسب قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه، دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس تشکیل شد و اعضای کمیته های تخصصی اطلاع رسانی، تبلیغات، آموزش و رفاه نیز مشخص شدند.

همچنین مقرر شد که جلسات این شورا به صورت مستمر به میزبانی سازمان ها و شرکت های تابعه، برگزار شود تا اجرای طرح ها و برنامه ها، رنگ جدی تری به خود بگیرد.

کد خبر: 85376

نویسنده: : زهرا بازیار

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0