1 بهمن 1402 - 8:30 ق.ظ

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

رشد ۲۵ درصدی اعتبارات عمرانی بخش کشاورزی در استان همدان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از رشد ۲۵ درصدی اعتبارات عمرانی بخش کشاورزی در سال جاری خبر داد و گفت: اقدامات شایان ذکری در حوزه ارتقای جایگاه بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده است.


به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ از روابط‌ عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، احمد قدیمی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به رشد ۲۵ درصدی اعتبارات عمرانی بخش کشاورزی استان همدان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در سال جاری علاوه بر اعتبارات ملی و سفر ریاست جمهوری رشد مطلوبی در زمینه اعتبارات عمرانی در بخش کشاورزی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این مهم زمینه ساز رشد و شکوفایی بخش کشاورزی و سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف و ساماندهی پروژه‌های تعریف شده است افزود: برنامه‌ریزی در راستای جذب در زمان مناسب و اثربخشی اعتبارات از اولویت‌های سازمان است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان يادآور شد: در سال جاری به صورت هدفمند و متفاوت از سالیان قبل اقدامات مهمی در حوزه ارتقای جایگاه بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه این مهم در سطوح مختلف در حال پیگیری است تصریح کرد: برگزاری منظم جلسات پیشرفت فیزیکی، سرکشی به پروژه‌ها، اولویت‌بندی پروژه‌ها و نظارت بر فرآیند کار پیمانکاران از اهم اقدامات در راستای بهبود اثربخشی اعتبارات است.

کد خبر: 87072

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0