21 فروردین 1403 - 5:00 ب.ظ

رئیس سازمان امور دانشجویان مطرح کرد:

دعوت از ۵۷ کشور برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

یاقوت نیوز- معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: دعوت‌نامه برای ۵۷ کشور اسلامی ارسال شده و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم تا در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ نشست هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی امروز (سه‌شنبه) با موضوع بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، محمدرسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، ابراهیم علی‌دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و نایب رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء برگزار شد.

داداش‌پور در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک به مناسبت آغاز ماه شوال و عید سعید فطر گفت: بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با هدف بروز استعدادها و توانمندی مسلمانان در عرصه ورزش شکل گرفته است.

وی ادامه داد: تا کنون دعوت نامه حضور در این رویداد بزرگ به ۵۷ کشور اسلامی ارسال شده و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم تا در این خصوص برنامه‌ریزی‌ لازم را انجام دهیم.

داداش‌پور با بیان اینکه در خصوص برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و امور خارجه جلساتی داشتیم، تصریح کرد: در این راستا باید ستاد بازی‌ها و کمیته‌های مربوطه تشکیل شود و از همه ظرفیت‌های کشور و کلیه زیر نظام‌های آموزشی استفاده کنیم تا حضور حداکثری کشورها را در این مسابقات شاهد باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین گفت: سال گذشته در سه رشته ورزشی لیگ دانشگاهی برگزار شد و تلاش داریم در سال جدید تعداد لیگ‌های دانشگاهی را به هفت رشته افزایش دهیم.

در این نشست خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده این فدراسیون در خصوص برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ارائه کرد.

کد خبر: 90112

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0