22 مرداد 1401 - 10:20 ب.ظ

در انتظار عدالت

‏آیا وقت آن نرسیده که درب‌های محکمه عدالت به روی سردمداران رسوای جریان فتنه گشوده و پرونده سیاه آنان مورد رسیدگی قرار گیردو حقایق بی‌شماری در مورد خیانت و سرسپردگی فتنه گران برملا شود؟

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی| محرم و عاشورا نماد حق‌مداری حسینیان و احرار در احیای مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است که در جهان هستی شکوه و تلالو یافت و آموزه‌های آن همچنان چراغ راه تابناک سالکان کوی حسینی خواهد بود.

عاشورای حسینی نه یک حادثه عظیم تاریخی صرف که مبدا خیزش و پیدایش  نهضت خروشان  دین‌مداری در پهندشت گیتی به شمار می‌رود که تداوم آن در راه حق‌مداری و خداخواهی جریان‌ساز و راهگشا است‌.

 ‏عاشورای سال ۶۱ هجری روایت پایمردی انسان‌های وارسته و کمال یافته‌ای است که در پرتو تعالیم معنوی ولایت و امام عصر خود، مسیر دفاع از خیمه ولایت را با نثار جان‌شان برگزیده‌اند.

‌واقعه عاشورا ثلمه ای سنگین برای اسلام و مسلمین بود که داغ آن تا ابد تازه است و حرارت عشق به فدائیان عاشورا هرگز به سردی نخواهد گرائید.

اگرچه حادثه عاشورا جانسوز و جگرسوز است ولی مجاهدتی بی‌بدیل در راه ماندگاری دین پیامبر اعظم (ص) محسوب می‌شود که چنین حماسه بزرگی همتا ندارد و پرشور شدن اقامه عزای حسینی در هر سال مانایی آن را به تصویر می‌کشد.

بی‌گمان حادثه حزن‌انگیز عاشورا را خواص بی‌بصیرتی رقم زدند که لیاقت و سعادت دریافت پیام امام‌شان را نداشتند و این درس برای استمرار جلوه الهی حسینیان و احرار در عصر حاضر مهم و حکمت‌آموز تلقی می‌شود.

تردیدی نیست که امروز سالکان کوی حسینی در ام‌القرای جهان اسلام با الهام از قیام خونین عاشورا تکرار حادثه غمبار غریبی امام عصر خود را ناممکن ساخته اند چرا که در سرزمین خمینی با گردآمدن حول ولایت ومقتدای بصیر خودیعنی امام خامنه ای عزم سترگ خود را در پیمایش راه نورانی ولایت امام‌المسلمین به روشنی نشان داده‌اند.

 اینک با گذشت سی واندی سال از پرچمداری سپاه ایمان و توحید توسط خلف رشید خمینی،  جبهه حق جویان و عدالت خواهان امت اسلام در امتداد ولایت پیر جماران شکل گرفت که بنیاد مستکبران و طواغیت عالم و حاکمان جور در غرب وحشی را بر باد خواهد داد‌.

 در واقعه عاشورا اگرچه دستگاه تبلیغی اموی توانست افکار عمومی را برای اندک زمانی فریب دهد اما شیر زن عاشورا وقافله سالار کربلا زینب کبری (س)  توانست با تاسی به امام عاشقان، کاخ ستم یزید و بنی‌امیه را بر سر باور مردم گمراه خراب کند و از این رو هیمنه پوشالی یزیدیان را درهم بشکند.

 اکنون که برخی خواص نیرنگ باز و بی‌بصیرت همزمان باسالروز واقعه عاشورا حنجره خود را در خدمت امپراطوری رسانه‌ای استکبار و صهیونیسم بین‌الملل قرار داده و علیه سرداران به خون خفته جبهه عاشورایی و مقاومت عقده‌گشایی می‌کنند باید با الگوگیری از پیام‌رسان پیروز عاشورا و شرکت در جهاد تببین،حقیقت جبهه حق و مظلومیت اردوگاه ولایت و رهبری را با صدای رسا فریاد زد تا جهانیان با سرشت دغل‌کاران پرمدعای جریان نفاق و فریب آشنا شوند.
‏داعیه‌داران لیبرال مسلک در عرصه سیاسی که نقاب بر رخسار دارند اینک باید از لاک خود بیرون آیند و موضع خود را در مقابل بیانیه اموی سردمدار واقعی جریان فتنه آشکار سازند و به درستی تشکیل محکمه عدالت برای حساب‌کشی از حامیان و بانیان این بیانیه یزیدی خواسته به حق جبهه توحید است.

 ‏بار دیگر جبهه ایمان در مصاف با آموزه‌های شیطانی و افکار مسموم وآ لوده پیگیر احقاق حق پاسداران حقیقی عرصه دفاع از حریم آل‌الله است که غریبانه توسط سفاکان داعش و اربابان اموی مسلکشان  به ملکوت اعلی پر کشیده و اکنون ارواح تابناک شهدای افتخار آفرین سپاه کربلای ایران نظاره‌گر ما در راه اقامه عدالت در مورد قاتلان افکار و اندیشه‌های پاک مردم خداجوی این میهن عزیز است.

 ‏آیا وقت آن نرسیده که درب‌های محکمه عدالت به روی سردمداران رسوای جریان فتنه گشوده و پرونده سیاه آنان مورد رسیدگی قرار گیردو حقایق بی‌شماری در مورد خیانت و سرسپردگی فتنه گران برملا شود؟

 ‏ ‏عقیل امامی ـ ‏تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی

کد خبر: 73247

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0