30 فروردین 1403 - 6:30 ب.ظ

داور آسیایی کاراته استان همدان مطرح کرد:

داوری ۴۵ داور جهانی در مسابقات کاراته کشور در همدان

یاقوت نیوز- داور آسیایی کاراته استان همدان از حضور ۴۵ داور جهانی و ۷۵ داور آسیایی در مسابقات کاراته کشور خبر داد و گفت: از لحاظ کیفیت داوری مسابقات خوب است و نظارت خوبی توسط کمیته داوران فدراسیون برای داوری این دوره مسابقات وجود دارد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛  حسین زیوری داور آسیایی کاراته استان همدان در خصوص برگزاری مسابقات کاراته کشور در همدان گفت: این مسابقات برای انتخابی کاراته تیم‌ملی در سطح پایه در رده سنی جوانان، نوجوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان برگزار می شود.

وی با اشاره به داوری خوب داوران همدانی در این مسابقات افزود: داورانی که برای داوری مسابقات کاراته نیز به استان همدان آمده اند داوران مطرح جهانی، آسیایی و ملی هستند.

زیوری ادامه داد: بالغ بر ۴۵ داور جهانی در این مسابقات حضور دارند و همچنین ۷۰ تا ۷۵ داور آسیایی، ملی نیز مسابقات کاراته را قضاوت می کنند.

این داور آسیایی کاراته استان همدان با تاکید بر اینکه از لحاظ کیفیت داوری مسابقات خوب است خاطرنشان کرد: نظارت خوبی توسط کمیته داوران فدراسیون برای داوری این مسابقات وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای داوری داوران آسیایی کلاس داوری قرار است در این چند روز مسابقه برگزار شود گفت: ارزیابی توسط کمیته داوران و سرپرست داوران  در دو بخش عملی و تئوری انجام‌ می شود.

زیوری همچنین با بیان اینکه در مجموع ۴۰ تا ۴۵ داور ملی در کل استان فعال هستند، اضافه کرد: هر ساله برنامه ارتقا درجه داوران در استان برگزار می شود و بروزرسانی داوران نیز هماهنگ با قانون فدراسیون جهانی کاراته مورد توجه قرار می گیرد.

گفتنی است حسین زیوری، محمد ترابی، بهرام قمری، حسن الماسی، سعید بهرامی عابد، محمدرضا راستی در این مسابقات به عنوان دوار همدانی داوری می کنند.

 

 

کد خبر: 90460

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0