27 شهریور 1402 - 8:00 ق.ظ

دانشگاه شریف امسال میزبان ۲۵۰۰ نودانشجو است

رییس دانشگاه صنعتی شریف از ورود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی جدید در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به این دانشگاه خبر داد و گفت: از مجموع این تعداد ۵۰ درصد از آنها دانشجوی کارشناسی و ۵۰ درصد دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

به گزراش یاقوت نیوز؛ رسول جلیلی افزود: سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی شریف برای ورودی های جدید مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و دانشجویان ترم های قبل از سوم مهرماه شروع می شود و ورودی های کارشناسی سال ۱۴۰۲ هم بعد از اعلام سازمان سنجش آموزش کشور هفته سوم مهرماه در کلاس های درس دانشگاه حاضر می شوند.

وی درباره وضعیت خوابگاه های این دانشگاه خاطرنشان کرد: خوابگاه جدیدی ساخته نشده است و تمامی خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف در سال گذشته نوسازی و تعمیر شدند.

 

دانشگاه شریف امسال میزبان ۲۵۰۰ نودانشجو است

 

رییس دانشگاه صنعتی شریف همچنین درمورد اجرای طرح آمایش آموزش عالی در این دانشگاه اظهار داشت: در طرح آمایش دنبال این هستیم که رشته های جدیدی را اضافه کنیم تا دانشگاه را از نظر محتوایی نو کنیم.

جلیلی همچنین درباره تغذیه دانشجویان این دانشگاه هم گفت: قیمت غذای دانشجویی طبق مصوبه جدید صندوق رفاه دانشجویان خواهد بود و تلاش می کنیم که با توجه به شرایط موجود تغذیه مناسبی را به دانشجویان عرضه کنیم.

 

دانشگاه شریف امسال میزبان ۲۵۰۰ نودانشجو است

 

رییس دانشگاه صنعتی شریف با بیان این که با بودجه کم دولتی می سازیم، یادآور شد: دغدغه ما افزایش کیفیت دانشگاه از همه جهات است.

جلیلی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: دانشجویان باید خوب درس بخوانند و دنبال پژوهش باشند که اگر این اتفاق بیفتد به نفع همه است.

به گزارش ایرنا، وزیر علوم ۲۰ شهریورماه در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها را از روز دوشنبه (سه مهرماه) اعلام کرد و گفت: ورودی‌های جدید دانشگاه‌ها هم هفته سوم مهر ماه در کلاس ها حضور می‌یابند.

محمدعلی زلفی‌گل افزود: با توجه به اینکه روز شنبه اول مهر است و روز یکشنبه دوم مهر هم سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) تعطیلی رسمی است، سال تحصیلی دانشگاه‌ها از سوم مهرماه آغاز می شود.

طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان، هزینه تغذیه دانشجویی در سال تحصیلی جدید، قیمت غذای کم هزینه پنج هزار تومان، قیمت غذای متوسط هزینه هشت هزار تومان و قیمت غذای پرهزینه ۱۰ هزار تومان است. این قیمت ها حدود ۱۵ درصد قیمت تمام شده غذای دانشجویی است.

کد خبر: 81271

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0