10 مرداد 1402 - 11:00 ق.ظ

دانش‌بنیان‌ها به کمک رسانه‌ها می‌آیند

نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور سخنگوی دولت گشایش می یابد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از صندوق نوآوری و شکوفایی، امیر بامه مدیر روابط عمومی صندوق با تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق متعددی در حوزه رسانه فعال هستند که دستاوردهای قابل‌توجه آنها در این حوزه می‌تواند مورد استفاده رسانه‌ها و روابط عمومی‌های سراسر کشور قرار بگیرد.

وی افزود: با هدف آشنایی بیشتر مدیران رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی‌های دولتی و خصوصی کشور با این توانمندی‌ها، مراسم نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز دوشنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم زمینه ارتباط و تعامل مستقیم شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق با اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی‌های سراسر کشور را فراهم کنیم تا از این طریق، علاوه بر مطرح شدن نیازها از سوی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها، بستر مناسبی جهت مطرح‌شدن ایده‌های نوآورانه از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی نیز فراهم شود.

بامه تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حاضر در این نمایشگاه در موضوعاتی از جمله پلتفرم‌های مانیتورینگ؛ سرویس‌های پردازش صوت و متن؛ سامانه‌های رصد و شناسایی بات‌ها در شبکه‌های اجتماعی؛ پلتفرم‌های مدیریت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی؛ نرم‌افزارهای تحریریه خبر؛ ابزارهای چت خودکار؛ سامانه‌های کشف تقلب در اخبار؛ پلتفرم‌های ترجمه، ویرایش و تولید محتوا؛ پلتفرم‌های اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی فعالیت می‌کنند.

وی به اهمیت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای خرید از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق فعال در حوزه رسانه و روابط عمومی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف است.

کد خبر: 78644

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0