12 شهریور 1401 - 4:00 ب.ظ

خسروی‌وفا: همکاری کمیته و وزارت ورزش بیشتر خواهد شد

رئیس کمیته ملی المپیک از افزایش همکاری‌های کمیته و وزارت ورزش در دوره جدید خبر داد.

محمود خسروی‌وفا رئیس جدید کمیته ملی المپیک روز شنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای کمیته در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌اش برای افزایش کرسی‌های بین‌المللی ورزش، اظهار داشت: باید مدیران متخصص خودمان در کرسی‌های بین‌المللی را حفظ کرده و تلاش کنیم که این کرسی‌ها و پست‌ها حفظ و هم تعداد آن بیشتر شود. این در صورتی است که این مدیران به صورت فعال با کمیته ملی المپیک ارتباط داشته باشند.

خسروی‌وفا در پاسخ به سوالی درباره گلایه روسای فدراسیون‌ها از بودجه کم، اظهار داشت: هنوز سه روز است که کارم در کمیته ملی المپیک شروع کرده‌ام.

وی درباره استفاده از ظرفیت دیپلماسی ورزشی هم خاطرنشان کرد: در این زمینه از تجربیات گذشته استفاده می‌کنم. تجربیات دوره‌های قبلی خیلی خوب بوده است و امیدوارم این مسیر را  بتوانیم ادامه بدهیم.

خسروی‌وفا تاکید کرد: با سه روز شاید نابجا باشد که بخواهم حرف‌هایی بزنم که باید در آینده پاسخگو باشم.اجازه بدهید با مطالعه در آینده این پاسخ را بدهم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال درباره اینکه در دوره جدید هم تکریم پیشکسوتان هم ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: در روز انتخابم گفتم که مسیر صالحی‌امیری را با سلیقه و روش خودم ادامه می‌دهم.

وی درباره زمان معرفی دبیرکل جدید هم گفت: هنوز سه روز گذشته و اعلام می‌کنم.

خسروی وفا در پایان درباره تعیین تکلیف‌شدن فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می شوند، اظهار داشت: کمیته ملی المپیک در این باره مسئولیتی ندارد، ما در کنار وزارت ورزش هر کاری از دستمان بر بیاد را انجام می‌دهیم و همکاری‌مان بیشتر خواهد تا زودتر تکلیف فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود، مشخص شود اما این مسئله مربوط به وزارت ورزش است.

کد خبر: 74051

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0