26 فروردین 1403 - 9:23 ب.ظ

رئیس روابط عمومی کاراته استان همدان :

حضور ۲۲۰ کاراته کار از استان در مسابقات کاراته کشور به میزبانی همدان

یاقوت نیوز- رئیس روابط عمومی کاراته استان همدان از حضور ۲۲۰ کاراته باز و ۶ داور از استان در مسابقات کشور کاراته کشوری به میزبانی همدان خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ جعفر سمودی رئیس روابط عمومی کاراته استان همدان امروز در نخستین روز مسابقات کاراته کشور به میزبانی همدان اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در چهار رده بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان از امروز آغاز شده است.

وی افزود: این‌مسابقات طی روزهای ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در بخش آقایان و رور یکم اردیبهشت ماه لغایت ۶ اردیبهشت ماه در بخش بانوان در دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود.

سمودی ادامه داد: ۴ هزار و ۷۰۰ نفر با عوامل اجرایی در این مسابقات شرکت کرده اند و ثبت نام کاراته بازان توسط سامانه فدراسیون انجام شده است.

وی اضافه کرد: ۲۰۰ دارو در بخش آقایان و بانوان داوری خواهند کرد و داوران در سطح جهانی، آسیایی و ممتاز ملی هستند.

رئیس روابط عمومی هیأت کاراته استان همدان  در خصوص شرکت کاراته کاران استان همدان در این مسابقات خاطرنشان کرد: ۲۲۰ کاراته کار از سراسر استان در بخش آقایان و خانم ها شرکت می کنند و ۶ داور از استان همدان در این مسابقات داریم.

سمودی با اظهار خرسندی از اینکه اتفاقات خوبی در کاراته استان در چند سال اخیر رخ داده است، گفت: علاوه بر تعداد ورزشکاران و عوامل اجرایی آنها ۱۰ هزار نفر همراه ورزشکاران از سراسر کشور می‌تواند در رونق گردشگری استان موثر باشد.

وی با اشاره به نبود افتتاحیه برای این مسابقات عنوان کرد: مراسم افتتاحیه به دلیل حجم بالای شرکت کننده و مقاطع سنی مختلف برگزار نشده اما برای این مسابقات مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است.

سمودی با بیان اینکه کاراته جزو رشته های مهارتی است که رکوردی نیست بیان کرد: امیدواریم کاراته بازان و داوران و مربیان استان همدان از این مسابقات با دست پر بیرون بیایند.

گفتنی است این مسابقات در روز نخست برای سنین زیر ۲۱ سال به انجام رسید.

کد خبر: 90271

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0