30 مهر 1402 - 7:30 ق.ظ

مدیر‌عامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان خبر داد:

حضور فعال شرکت سیاحتی علیصدر در نمایشگاه بین المللی تبریز 

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: شرکت سیاحتی علیصدر، در کنار دیگر فعالان گردشگری همدان از جمله گنج نامه، هتل باباطاهر و انجمن دفاتر گردشگری استان در نمایشگاه تبریز حضور یافت. 

به گزارش یاقوت نیوز؛ از روابط‌عمومی شرکت علیصدر، کریم ملکی مدیرعامل شرکت علیصدر  روز 29 مهرماه ۱۴۰۲ در آخرين روز دومین نمایشگاه ملی گردشگری تبریز گفت: در این نمایشگاه که مورد استقبال گسترده مردم خوب استان آذربایجان شرقی بالاخص شهر تبریز قرار گرفت، هتل باباطاهر، گنج نامه.و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان و شرکت علیصدر در غرفه‌ای مجزا در نمایشگاه تبریز از تاریخ 26تا 29 مهر ماه حضور یافت.

وی افزود: معرفی ظرفیت‌های گردشگری، بالاخص غار علیصدر و مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد همدان به مخاطبان بین‌المللی و داخلی در این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت.

ملکی بیان کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، محتواهای معرفی ظرفیت‌های استان بخصوص غار علیصدر و عباس آباد به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، ترکی و عربی در قالب ارائه‌های کیوآرکد، اسلاید، ویدئو و تصاویر در نوبت‌های مختلف برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه فعالان گردشگری از تمامی استانهای کشور و نیز کشورهای همسایه از جمله عراق، کردستان عراق و ترکیه نیز حضور داشتند.

 

 

کد خبر: 83032

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0