19 بهمن 1400 - 11:31 ق.ظ

حضور فعال روزنامه یاقوت وطن در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد کشور با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار یاقوت نیوز،

این جشنواره و نمایشگاه با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی و در راستای بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های داخلی زنجیره آهن و فولاد کشور از سنگ آهن تا محصول نهایی تعریف شده است.

این رویداد با هدف کاهش نیاز ارزی در تامین قطعات و تجهیزات، دانش فنی و مهندسی و مواد مصرفی مورد نیاز از طریق ارائه فرصت‌های بومی سازی و ساخت داخل در حال برگزاری است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و  شرکت های بزرگ فولادی و معدنی در آن مشارکت دارند.

همچنین در این نمایشگاه، 24کارگاه تخصصی در روزهای 19 تا 21 برگزار می گردد.

قابل ذکر است انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران بمنظور ساماندهي فرايند توليد فولاد كشور و حفظ توازن ونظم و فراهم كردن امكان بهره برداري بيشتر از سرمايه گذاري و توليد و همچنين استفاده و انتقال تجربيات علمي و عملي دست اندركاران و به هنگام نمودن آن براي نيل به اهداف قانوني توسعه در اينگونه موارد و دفاع از منافع مشروع اعضاء، به ثبت رسید.

کد خبر: 48570

نویسنده: نرگس کاظمی ونهری

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0