30 بهمن 1402 - 4:30 ب.ظ

حضور اداره صمت همدان در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران

اداره کل صمت همدان به عنوان تنها دستگاه اجرایی استان و نماینده وزارت صمت در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران حضور یافت.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، علی مسلم خانی مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از حضور روابط عمومی اداره کل صمت به عنوان نماینده وزارت صمت در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران خبر داد و هدف از حضور در این رویداد را تبیین دستاوردهای صمت استان، معرفی تازه ها و موفقیت های این اداره کل در زمینه توسعه تولید و تجارت اعلام کرد.

وی افزود: اداره کل صمت تنها دستگاه اجرایی از استان همدان است که در این رویداد حضور دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان ادامه داد: در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران برنامه های مختلفی با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران با حضور شانیان مدیرکل صمت استان همدان و معاونان و مدیران کل وزارت صمت میزگرد، نشست و کارگاه آموزشی با موضوعات گوناگون برگزار می شود.

مسلم خانی گفت: در نخستین روز از این رویداد با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی نشست تخصصی با موضوع جهاد تبیین برگزار شد.

مدیر روابط عمومی صمت استان همدان تصریح کرد: تا ۲ اسفند ماه پذیرای علاقه مندان و اصحاب رسانه در غرفه روابط عمومی اداره کل صمت همدان در مصلی حضرت امام خمینی (ره) هستیم.

کد خبر: 88078

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0