4 مهر 1402 - 9:00 ب.ظ

ثبت‌نام سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آغاز شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر، از آغاز فرآیند ثبت نام سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خبر داد.

به گزراش یاقوت نیوز؛ از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران نخبه و برگزیده کشور در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر، با اشاره به برنامه‌های تحولی در زمینه برگزاری جشنواره امتنان افزود: پارسال ذیل سند برنامه راهبردی سه ساله معاونت فرهنگی و اجتماعی و در راستای ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات اجتماعی در جامعه کار و تولید، اقدامات تحولی در زمینه برگزاری جشنواره امتنان انجام شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و تحولات جشنواره سی‌وچهارم، گفت: رشد ۳۳ درصدی شرکت‌کنندگان، بازنگری شاخص‌ها و ضوابط انتخاب برگزیدگان، ارتباط موثر و نظام‌مند با معاونت علمی ریاست‌جمهوری و بنیاد ملی نخبگان برای حمایت‌های حوزه نخبگانی از برگزیدگان جشنواره، ارسال ۱۰ میلیون پیامک اطلاع‌رسانی فراخوان جشنواره در راستای ارتقای عدالت اطلاع‌رسانی و تهیه پیوست رسانه‌ای‌، از اقدامات مهم این حوزه در سال گذشته بوده است.

چکشیان اضافه‌کرد: ثبت‌نام سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه از تاریخ اول مهرماه آغاز شده است و تا اول آبان‌ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 81702

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0