30 دی 1400 - 11:35 ق.ظ

تولید و عرضه بیش از ۵۰۰ گرید فولادی در فولاد مباركه

مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه گفت: هم‌اکنون فولاد مبارکه بیش از ۵۰۰ گرید فولادی در حوزه‌های مختلف لوازم خانگی، خودروسازی، لوله‌سازی، صنایع قوطی‌سازی و ... تولید می‌کند.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از خبرنگار فولاد، علیرضا مولوی‌زاده اظهار کرد: برای استفاده صحیح از هر گرید فولاد مبارکه، مشتریان این شرکت می‌توانند از خدمات مشاوره فولاد مبارکه در این زمینه استفاده کنند.

مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه گفت: در صورتی که سفارش‌گذاری‌ها به درستی انجام شود، مشکلات مشتریان به حداقل می‌رسد.

وی افزود: از آن‌جا که فولاد مبارکه قابلیت تولید محصولات تجاری، کششی، فوق کششی و استحکام بالا را دارد، بنابراین این شرکت می‌تواند تولید محصولات کیفی ویژه را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه از نظر تلرانس‌های ابعادی درخواستی مشتریان مطابق با استانداردهای بین‌المللی را در ۲ حالت تلرانس نرمال و تلرانس ویژه می‌تواند محصولات خود را به مشتریان عرضه کند.

مولوی زاده گفت: فولاد مبارکه از توانمندی شرکت های زیر مجموعه خود برای تأمین خواسته مشتریان در تولید محصولات جدید استفاده خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا از مشتریان خود درخواست داریم همه خواسته‌های بلندمدت خود را به همراه تناژ مصرفی به فولاد مبارکه برای تصمیم‌گیری در طرح‌های توسعه این شرکت ارائه کنند.

کد خبر: 47651

منبع: خبرنگار فولاد

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0