22 فروردین 1403 - 3:00 ب.ظ

تعیین تکلیف ۷۶ هزار میلیارد تومان کالای اموال تملیکی در ۲ سال

یاقوت نیوز- معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بیش از ۷۶ هزار میلیارد تومان کالا در ۲ سال گذشته در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد که به رشد در حوزه‌های فروش منجر شده است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ به گفته «سعید غلامی‌باغی» در راستای تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر سرعت‌بخشی در تعیین و تکلیف کالاها و با همکاری قوه قضائیه، کالاهای رسوخ شده در انبارهای سازمان اموال تملیکی تعیین تکلیف شد؛ بر این اساس در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۱ هزار میلیارد تومان و در سال گذشته نزدیک به ۴۵ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد که از این میزان، ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به فروش کالاها اختصاص یافت.

در عین حال، فروش کالاها در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، رشد ۶۸ درصدی را به همراه داشت. همچنین میزان کالاهای استرداد شده به صاحبان کالا در سال گذشته بیش از هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

این مقام مسئول یادآورشد: میزان انهدام کالا از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد در سال ۱۴۰۱ به ۸۸۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رسید که نشانگر کاهش ۲۶ درصدی انهدام کالاهاست. البته با راه‌اندازی سامانه خرده‌فروشی از خرداد سال گذشته، ۲۶۳ مرحله حراج برخط برگزار شد که ۶ هزار و ۵۰۰ قلم کالا به فروش رسید.

کد خبر: 90150

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0