30 خرداد 1402 - 1:00 ب.ظ

تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم پارس جنوبی آغاز شد

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه با هدف مدیریت موثر بر دارائی‌های فیزیکی، با برنامه‌ریزی انجام ۶۸۵ دستور کار و با بهره‌مندی از توان و دانش سازندگان داخلی وشرکت‌های دانش‌بنیان آغاز شد.

به گزلرش یاقوت نیوز؛ محمد شفیع موذنی رو سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعمیرات اساسی در پالایشگاهها با توجه به اهمیت دسترس پذیری و قابلیت اطمینان تجهیزات پالایشگاهی به منظور حفظ تولید حداکثری مستمر و نیز حفظ ارزش‌های دارایی های فیزیکی پالایشگاه با تمرکز بر رعایت کلیه دستورالعمل های اچ‌اس‌ئی در جهت نیل به اهداف استراتژیک و دستیابی به اهداف زیست محیطی، برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی افزود: مطابق با برنامه سالانه عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها، دوره فعالیت تعمیراتی سال جاری پالایشگاه سوم به منظور برداشت بهینه و حداکثری ارزش اقتصادی تولید از میدان مشترک، حذف توقف کلی پالایشگاه، کاهش زمان تعمیرات اساسی و هماهنگ با زمان تعمیرات مورد درخواست سکوهای دریایی به صورت فازی به مدت ۱۶ روز برنامه ریزی و ادامه خواهد داشت.

موذنی یادآورشد: مدیریت منظم و موثر بر دارائی‌های فیزیکی با برنامه‌ریزی دقیق بر اهداف انجام تعمیرات اساسی امسال با اجرای بیش از ۶۸۵ دستور کار اصلاحی و پیشگیرانه برنامه‌ریزی شده و آینده نگری در تعویض برخی از قطعات مهم فرایندی، اهتمام به مدیریت دارائی های فیزیکی و کسب مزیت رقابتی را می توان از مشخصه های تعمیرات اساسی سال جاری پالایشگاه سوم پارس جنوبی بر شمرد .

مدیر پالایشگاه سوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تکیه بر توان متخصصان و کارکنان این مجموعه، استفاده از دانش و نوآوری شرکت‌های داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیش از ۳۵۷ دستور کار اصلاحی و ۳۲۸ دستورکار پیشگیرانه تعمیراتی در بازه زمانی تعمیرات اساسی انجام می‌شود.

به گفته‌ی موذنی، بازدید از کوره ها، بازرسی، تعمیرات داخلی و تعویض فیلترهای ورودی، شستشوی برج های جذب هر چهار ردیف گازی، تعمیرات داخلی و شارژ مولوکولارسیو درایرهای ترین‌ها از عمده فعالیت‌های تعمیرات اساسی سال جاری است.

وی تصریح کرد: انجام عملیات تعمیرات اساسی با هدف بهبود شاخص‌هایی چون قابلیت اطمینان، در دسترس پذیری و ارتقای رضایتمندی مشتریان، برنامه ریزی شده است .

کد خبر: 77286

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0