معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد:

تعداد سالمندان تحت حمایت کمیته امداد یک میلیون و هفتصد هزار نفر است

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: هم اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار سالمند و ۱۰۰ هزار مددجوی دارای بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از کمیته امداد، حسین خدرویسی در نشست آموزشی توجیهی مددکاران استان تهران با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات این قشر، افزود: مددکاران پرچمداران خدمت در کمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: امروز نهاد مقدس کمیته امداد پرچمدار خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف از جمله تامین مسکن، اشتغال و خدمت حمایتی و معیشتی است و امدادگران در سراسر کشور با افتخار و بی‌منت در خدمت عزیزترین و شریفترین افراد جامعه هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه همه واحدهای کمیته امداد در خدمت مددکاران و مددجویان هستند، تاکید کرد: ما در کمیته امداد همه در خدمت مددجویان هستیم. همه امدادگران کار ارزشمندی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان انجام می‌دهند.

وی افزود: حوزه تخصصی حمایت و سلامت خانواده، محور اصلی خدمت به مددجویان است، برخی حوزه‌ها تکمیل کننده و برخی پشتیبان حوزه مددجویی هستند.

خدرویسی ادامه داد: هم اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار سالمند و ۱۰۰ هزار مددجوی دارای بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد بوده که برخی از آنان مستعد شغل و توانمندی هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: مددکاران با چالش‌های مختلفی در حوزه خدمت‌رسانی مواجهند و ما در این راستا تلاش داریم اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات موجود اجرایی کنیم.

وی گفت: اشتغال یکی از بهترین و ارزشمندترین خدمات کمیته امداد و عامل توانمندسازی است و از دیگر عوامل توانمندسازی، تامین مسکن و خدمات فرهنگی و حقوقی است.

کد خبر: 86889

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0