29 بهمن 1402 - 3:27 ب.ظ

در آستانه آغاز سفرهای سال 1403;

تعامل بیش از پیش شرکت علیصدر با دهیاری روستای علیصدر 

یاقوت نیوز- با توجه به در پیش بودن روزهای پر سفر در نیمه نخستین سال 1403 تعاملات ارزنده، تأثیرگذار و راهبردی بین شرکت علیصدر و دهیاری روستای علیصدر رقم خورد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ کریم ملکی مدیرعامل شرکت علیصدر گفت: غار علیصدر شگفت انگیزترین غار آبی جهان در استان همدان همه ساله در فصول مختلف سال گردشگران بسیاری را جذب می‌کند و این جاذبه مهم طبیعی در نوروز ۱۴۰۲ نیز در صدر بازدید گردشگران و مسافران داخلی و خارجی قرار گرفت از این رو پیش‌بینی می‌شود در آینده نیز این جاذبه ویژه در ردیف مهمترین مقاصد گردشگری مسافران داخلی و خارجی پایتخت تاریخ و تمدن باشد.

وی افزود: خوشبختانه با تعامل با دهیاری روستا ۴۷۰ میلیون تومان بابت سکوی دپوی زباله در سال 1402به دهیاری پرداخت شده و برای سال 1403 نیز افزایش ۵۰ درصدی مبلغ مذکور در نظر گرفته شده است.

ملکی گفت: در زمینه افزایش همکاری ها بمنظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران ، بابت خرید آب از کشاورزان در سال 1402 مبلغ ۷۵۰ میلیون به این روستا پرداخت شده و طبق توافق برای سال 1403 ،این مبلغ به یک میلیارد تومان افزایش پیدا می کند و این شرکت آمادگی خود را برای پرداخت بخشی از پیش پرداخت به اهالی روستا اعلام نموده است.

ملکی عنوان کرد: شرکت علیصدر با هماهنگی دهیار روستا بخشی از خدمات عمومی در روستا را برای سال آتی عهده‌دار شد که ای امر جهت خدمت‌رسانی بهتر به گردشگران و آراستگی عمومی روستا برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: این جلسه هماهنگی با حضور سرپرست دهیاری روستای علیصدر (شعبانی) و یکی از اعضای شورای روستا(علی شجاع پاک) و همچنین یکی از معتمدین روستا برگزار شد.

ملکی تأکید کرد: شرکت علیصدر با دارابودن مستحدثات لازم، تجهیزات، نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌های مناسب که در سالهای اخیر و نیز سنوات قبل با تلاش نیروهای بومی شرکت در روستا ایجاد شده است، آمادگی کامل برای شرکت در مزایده آتی را دارد.

کد خبر: 88021

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0