21 تیر 1400 - 9:10 ق.ظ

ترامپ: آمریکا با سیاست‌های بایدن نابود می‌شود

ترامپ در جمع هوادارانش گفت: بایدن بدترین سیاست‌های ممکن را در داخل و خارج آمریکا انتخاب کرده و با همین وضع کشور را به نابودی می‌کشاند.

به نقل از نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با تکرار ادعا‌های خود مبنی بر تقلب گسترده دموکرات‌ها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در این کشور گفت: اگر مردم درباره سابقه بایدن و اعضای خانواده وی اطلاعات دقیقی داشتند حتما رای‌های خود را از او پس می‌گرفتند.

وی افزود: دموکرات‌ها فکر کردند می‌توانند با استیضاح من، از من فرد دیگری بسازند ولی باید از همین جا اعلام کنم من بعد از استیضاح بدتر شده ام.

ترامپ در جمع طرفدارانش تاکید کرد: به تمام اتفاقاتی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا افتاد نگاه کنید، دموکرات‌ها هر نکته‌ای را که به ضرر بایدن است سرکوب می‌کنند.

رییس جمهور سابق آمریکا اظهار کرد: رسانه‌ها در برابر رسوایی انتخابات ریاست جمهوری در کشور سکوت کردند. ولی من حاضرم مدارک دقیقی از فساد جو بایدن ارائه دهم.

وی همچنین گفت: راستی می‌دانید این روز‌ها هانتر، پسر بایدن کجاست؟!

ترامپ با بیان اینکه سیاست‌های بایدن ضربه‌های جبران ناپذیری به آمریکا می‌زند گفت: ما دوباره مرز‌های خود را ایمن خواهیم کرد؛ فرهنگ چپگرایی را متوقف می‌کنیم؛ آزادی بیان و انتخابات آزاد و عادلانه را دوباره زنده می‌کنیم؛ و در یک کلمه آمریکا را دوباره می‌سازیم. سیاست های بایدن آمریکا را به نابودی می کشاند.

رییس جمهور سابق آمریکا با تکرار ادعا‌های قدیمی خود مبنی بر انتشار اخبار جعلی در رسانه‌های این کشور ادامه داد: رسانه‌های آمریکا برای انتشار اخبار جعلی و دروغ با هم همدستی کردند؛ آن‌ها انتقاد‌ها و گذشته سیاه جو بایدن را نادیده گرفتند.

وی تصریح کرد: ما امروز به کمک مردم آمریکا دموکرات‌های افراطی، سوسیالیست‌های چپگرا، مارکسیست‌ها و نظریه پردازان تند سیاسی را شکست خواهیم داد.

دونالد ترامپ در ماه‌های اخیر اعلام کرده قصد دارد برای انتخابات آتی ریاست جمهوری دوباره کاندید شود و وعده داده این بار قطعاً پیروز خواهد شد. وی همچنین تلاش می‌کند در انتخابات میان دوره کنگره در سال ۲۰۲۲، حزب جمهوری خواه را به قدرت برساند تا از این طریق مجلس را از دست دموکرات‌ها خارج کند.

کد خبر: 27894

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0