2 مرداد 1402 - 1:01 ب.ظ

بیش از ۴ میلیون بخاری گازسوز پربازده جایگزین بخاری‌های کم‌بازده می‌شوند

شرکت بازرگانی گاز ایران در نظر داد از طریق شناسایی و ارزیابی سرمایه‌گذاران واجد صلاحیت، ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار بخاری با بازده پایین را تا پایان سال ۱۴۰۵ جایگزین کند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ نشست «طرح جایگزینی بخاری‌های گازسوز با بازده پایین با بخاری‌های گازسوز با بازده بالا»، امروز دوشنبه (۲ مرداد) برگزار شد.

در این نشست مهندس شهرام اسدپور، مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز، ضمن اشاره به ۲ فراخوان‌ منتشرشده از سوی شرکت بازرگانی گاز در خصوص «طرح جایگزینی بخاری‌های گازسوز با بازده پایین با بخاری‌های گازسوز با بازده بالا» توضیحاتی ارائه و از سرمایه‌گذاران برای شرکت در این طرح دعوت کرد.

هدف از این طرح، کاهش مصرف گاز طبیعی و جلوگیری از اتلاف انرژی در وسایل گازسوز با بازده پایین و ترویج فرهنگ استفاده از تجهیزات کم‌مصرف با بازده بالا در سطح کشور است.

شرکت بازرگانی گاز ایران در نظر داد از طریق شناسایی و ارزیابی سرمایه‌گذاران واجد صلاحیت، ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار بخاری با بازده پایین را تا پایان سال ۱۴۰۵ جایگزین کند.

این طرح با اولویت خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، دستگاه‌های اجرایی دولتی و ارگان‌های نظامی و انتظامی کشور با نظر شرکت ملی گاز ایران اجرا خواهد شد.

سرمایه‌گذاران واجد شرایط، پس از عقد قرارداد با شرکت بازرگانی گاز ایران، بخاری‌های با بازده پایین را اسقاط و آن‌ها را با بخاری‌های با بازده بالا جایگزین می‌کنند.

سرمایه‌گذاران موظف به گارانتی تعویض بخاری (۶ ماه اول)، ارائه خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات (۲ سال) و تضمین ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند.

این طرح دارای مصوبه شورای عالی اقتصاد است و به سرمایه‌گذاران آن، گواهی صرفه‌جویی گاز طبیعی اعطا خواهد شد.

متقاضیان سرمایه‌گذاری در این طرح می‌توانند فرم‌های شناسایی و ارزیابی را با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir دریافت نمایند و مدارک و مستندات لازم به همراه درخواست کتبی ارزیابی خود را تا حداکثر ۳۰ روز پس از انتشار نوبت دوم فراخوان (دوشنبه ۱۹ تیرماه) به نشانی تهران، بلوار کشاورز، خیابان نادری، پلاک ۴، شرکت بازرگانی گاز ایران، طبقه چهارم، اداره تدارکات کالا تحویل و رسید دریافت نمایند.

کد خبر: 78368

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0