شعار هفته نیروی انتظامی«شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمت‌گزار»،

برگزاری 70 عنوان برنامه همزمان با هفته ناجا در استان

منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته ناجا در نشست خبری با اصحابه رسانه اعلام داشت

به گزراش یاقوت نیوز؛ مهوش نوری زاده – چهار محال و بختیاری؛ منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته ناجا در نشست خبری با اصحابه رسانه  ضمن  اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی«شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمت‌گزار»، گفت : بر اساس این شعار شهروندان باید به نقش خود در اعمال قوانین و برقراری نظم عمومی پی‌ برده و به آن‌ عمل کنند. وی افزود : نظم و امنیت اجتماعی حاصل عملکرد تمامی دستگاه‌ها است و اگر یکی از حوزه‌ها به درستی وظایف خود را انجام ندهد شاهد ایجاد بی‌نظمی در جامعه خواهیم بود.

وی بیان داشت :  چهارمحال و بختیاری از نظر امنیت اجتماعی  در بین استان های کشور از جایگاه خوبی برخوردار است

امان‌اللهی اعلام نمود به مناسبت هفته نیروی انتظامی در استان حدود  ۷۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده است، که  این برنامه‌ها شامل برنامه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی می باشد .

وی، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح، نشست با افراد و اقشار اثرگذار، تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، همکاران بازنشسته، برگزاری مسابقات ورزشی برای کارکنان همچنین برای آموزش همگانی حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و مساجد پیش بینی شده است

امان اللهی در ادامه گفت : متاسفانه تصادفات منجر به فوت در ۶ ماه ابتدایی سال جاری افزایش قابل توجهی داشته و بخش اساسی این حوادث به علت بی‌توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی وبه شرایط جاده، تخطی از سرعت مجاز و شرایط جاده، … رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت : اجرای همایش طلایه‌داران ترافیک و تجلیل از رانندگان برتر استان در هفته نیروی انتظامی در دستور کار می باشد .

وی مراجعه و دریافت خدمات را  در شش ماه ابتدایی سال جاری حدود ۲۸۵ هزار نفر اعلام مود که به حوزه‌های ارائه خدمات نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری مانند راهور، گذرنامه و…  مراجعه کرده‌اند.

وی اعلام داشت :  در حوزه مبارزه با مواد‌مخدر طی ۶ ماه ابتدایی امسال ۲ هزار و ۷۴ قاچاقچی، توزیع‌کننده و خرده‌فروش موادمخدر، یک هزار و ۲۲۰ فرد معتاد و یک هزار و ۴۹۳ سارق در استان دستگیر شدند .

وی همچنین  ارزش ریالی کشف قاچاق کالا در استان را  ۱۴۷ میلیارد تومان و ارزش ریالی جرایم اقتصادی کشف شده از دستگاه‌های مختلف استان اعم از اختلاس، فروش خارج از شبکه و… را با  تخمین یک تیلیارد و ۴۳۰ میلیارد تومان اعلام نمود .

امان‌اللهی تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ از ابتدای سال تا کنون را  ۳۲۲ هزار تماس علام نمود و افزود  : در همین مدت ۸ هزار و ۴۳۷ فقره نظارت بر اماکن چهارمحال و بختیاری صورت گرفته که منجر به پلمب ۲۲۳ مرکز و دستگیری ۶ هزار و ۵۰۵ نفر شد.

وی در خصوص ترافیک شهری شهرکرد، با بیان این موضوع که روش‌های سنتی پاسخگوی رفع مشکلات ترافیکی نیست  خاطرنشان کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات ترافیک شهرکرد هوشمندسازی شهر می باشد .

 

کد خبر: 82143

نویسنده: : مهوش نوری زاده

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0