3 مهر 1402 - 11:45 ق.ظ

قائم مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان:

برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره هنری فانوس همدان 

قائم مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان گفت: ۶ مهر اختتامیه هفتمین جشنواره هنری فانوس همدان برگزار می‌شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، امین لطفی شهپر قائم مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان اظهار کرد: در این مرحله از جشنواره ۲۲۹ اثر از ۱۲۹ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: این جشنواره در ۱۹ بخش هنری اعم از هنرهای نمایشی، فیلم‌های آثار نمایشی، متن‌ نمایشنامه، عکس، نقاشی، آثار ویدئویی، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، موسیقی، پادکست و نمایش رادیویی برگزار شد.

قائم مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان ادامه داد: بخش‌های مختلف این جشنواره همچون نقش ولایت و رهبری در پیشبرد دفاع مقدس و آرمان‌ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا، رسالت تداوم آرمان‌های دفاع مقدس و سنگر جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در ششم مهر ساعت ۹:۳۰ در مجتمع آوینی برگزار می‌شود، گفت: داوران این مرحله از جشنواره آقایان «اکبر تراب‌پور»، «حسن رابطی»، «حسین اسفندیاری»، «محمد هادی خوش کلام» و خانم‌ها «لیلا سادات خوانساری» و «کبری یوسفی» هستند.

لطفی‌شهپر با اشاره به اینکه برای سومین‌بار مرحله جشنواره استانی فانوس در همدان در حال برگزاری است، گفت: در این سه دوره استان همدان به عنوان استان نمونه در برگزاری جشنواره به همراه تولید آثار با کیفیت دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آثار منتخب به مرحله کشوری که در ۲۶ مهر در تبریز برگزار می‌شود ارسال می‌شوند‌، خاطرنشان کرد: علاوه بر مصاحبه و معرفی هنرمندان نمونه، آثار منتخب نیز از شبکه استانی پخش خواهند شد.

قائم مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان متذکر شد: در پایان نیاز است که از مدیر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید همدانی، صدا و سیمای مرکز همدان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری که ما را حمایت کردند تقدیر کنم.

کد خبر: 81595

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0