6 دی 1402 - 4:00 ب.ظ

با پیروزی مقابل کره جنوبی کارمان آسان‌تر می‌شود

سرمربی تیم ملی هندبال با اشاره به سختی رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: در هر گروه چند تیم خوب حضور دارد؛ اما اگر کره‌جنوبی را ببریم احتمال جهانی شدن داریم.

به گزارش یاقوت نیوز؛ مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی آخری است که در ایران برگزار می‌کنیم و قرار است چند بازی تدارکاتی داشته باشیم، چند بازیکن آسیب دیده داریم که نیاز به رصد بیشتر آنان است. امیدوارم با ٧٠ درصد آمادگی بتوانیم نتیجه خوبی در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا بگیریم.

وی درباره آسیب دیدگی محمدرضا اوره‌ای گفت: هندبال رشته پر برخوردی است و اوره‌ای هم آسیب ریزی در پای خود دارد و تحت درمان است. پزشکان او را به مسابقات می‌رسانند چون آسیب وی زیاد جدی نیست. هنوز زمان و مکان اردوی بعدی ما مشخص نشده اما فیزیوتراپ تیم گفت که اوره‌ای را به اردوی خارجی بعدی می‌رساند.

رحیمی‌زاده در خصوص حضور برخورداری در تیم ملی نیز گفت: برای حضور در اردوها از سعید برخورداری دعوت کردیم زیرا لیگ هندبال اسپانیا خیلی مطرح و برخورداری جزو ٤ کاندیدای برتر نیم فصل بودند و وی دلگرمی برای تیم است.

سرمربی هندبال ایران این را هم افزود: پویا نوروزی‌نژاد چون آلمان بازی می کند و بازی وی طول کشیده در اردو نیست اما در بازی تدارکاتی حضور خواهد داشت.

وی در خصوص پیش بینی‌اش از نتایج تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز تصریح کرد: تمام گروه‌ها سخت است و در هر گروه دو تا سه تیم خوب قرار دارد. رقیب اصلی ما کره جنوبی است و باید ابتدا نیوزیلند و چین را ببریم و بعد از آن به مصاف کره برویم. بازی‌های ایران و کره‌جنوبی همیشه جذاب و نزدیک بوده و اگر روز خوب ما باشد موفق می‌شویم و به عنوان سرگروه بالا برویم و این به جهانی شدن ما کمک خواهد کرد.

کد خبر: 85934

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0