27 آذر 1402 - 5:00 ب.ظ

بازی‌های ملی خارج از تهران باید ادامه پیدا کند

رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: برگزاری دیدارهای ملی خارج از تهران اقدام خوبی است و باید ادامه داشته باشد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از ورود به شهرستان لار از سالن طوبی محل برگزاری دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با روسیه دیدن کرد و در این خصوص، گفت: این کار بسیار خوبی بود که به همت فدراسیون فوتبال، فرمانداری لار و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس انجام شده است. اینکه برخی از مسابقات از تهران جدا شد، کار خوبی است و باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: شهرستان لار یک سالن بسیار زیبا دارد که منحصر به فرد است. خود وزیر هم قبلا اینجا آمده و نظرش این بود این بازی‌ها حتما در لار برگزار شود. فرمانداری،‌ امام جمعه و همه ارکان فوتبال فارس به فدراسیون کمک کردند که این سالن زیبا را در اینجا داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دیدارهای دوستانه با روسیه نیز گفت: ما با روسیه در رنکینگ جهانی فوتسال رقابت جدی داریم و در پی این هستیم که جایگاه خودمان را ارتقا بدهیم. مقدمات همه چیز فراهم است تا این بازی به خوبی برگزار شود.

تاج عنوان کرد: این سالن فرا ملی است. هتل هم شرایط بسیار خوبی دارد .ما داریم همین اتفاق را هم در بوشهر انجام می‌دهیم. تیم ملی فوتبال ساحلی قرار است با سنگال در آنجا بازی کند. تلاش می‌کنیم در فوتبال ساحلی برای قهرمانی جهان مقدمات را فراهم کنیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر در دو بازی تدارکاتی با تیم روسیه دیدار می کند.

کد خبر: 85560

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0