18 مرداد 1402 - 10:00 ب.ظ

بازدید گروهی از استادان دانشگاه پکن از موزه هنرهای معاصر تهران

گروهی از استادان و فارغ‌التحصیلان رشته معماری و طراحی محیط زیست دانشگاه چینگهوا پکن از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از روابط عمومی هنرهای معاصر تهران، بیش از ۳۰ نفر از استادان و فارغ‌التحصیلان رشته معماری و طراحی محیط‌زیست دانشکده هنر و طراحی دانشگاه چینگهوا پکن به سرپرستی پروفسور جو هاومینگ مدیر گروه رشته طراحی محیط زیست و طراحی پایدار دانشگاه چینگهوا پکن از نمایشگاه «همچنان جاری» مروری بر بازتاب جریان عاشورا در هنرهای تجسمی معاصر در موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کردند.

این گروه با همکاری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و شرکت فرهنگی جمینای پکن، به منظور آشنایی هنرمندان و طراحان دو کشور و ایجاد فرصت‌های همکاری‌های فرهنگی هنری متقابل، از نمایشگاه «همچنان جاری» و باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

بازدید گروهی از استادان دانشگاه پکن از موزه هنرهای معاصر تهران

نمایشگاه مروری بر بازتاب جریان عاشورا در هنرهای تجسمی معاصر با عنوان «همچنان جاری» به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالحسین(ع) تا ۲۲ شهریور به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله میزبان عموم علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه بیش از ۸۰ اثر؛ ۴۵ اثر از ۲۳ هنرمند از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، ۲۳ اثر از ۹ هنرمند از گنجینه حوزه هنری و ۲ اثر از مجموعه شخصی مهدی طالع‌نیا و ۲۰ قطعه از ادوات و لوازم تعزیه از موزه دریایی اراک به نمایش گذاشته شده است.

بازدید گروهی از استادان دانشگاه پکن از موزه هنرهای معاصر تهران

کد خبر: 78995

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0