9 آذر 1402 - 7:30 ق.ظ

به منظور پيگيري آخرين روند پروژه‌هاي زيرساختي انجام شد؛

بازدید دادستان شهرستان مرودشت از شرکت پتروشيمی شیراز

دادستان شهرستان مرودشت با همراهی رئیس اداره محیط زیست این شهرستان از مجتمع پتروشیمی شیراز بازديد و در جریان آخرین اقدامات پیشگیرانه کوتاه مدت و اجراي پروژه‌های زیرساختی قرار گرفتند.

به گزارش یاقوت نیوز، زهرا بازیار از فارس؛ اسماعیل سیاوش‌پور، دادستان شهرستان مرودشت در جریان این بازدید، به بررسی موضوع تعیین تکلیف پسماندهای کلرید کلسیم و مدیریت کاهش اثرات جانبی آنها بر محیط زیست به ویژه نگرانی از انتقال آن به رودخانه کُر پرداختند و در این رابطه با مهندس احمدرضا حيدرنيا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید دادستان شهرستان مرودشت از شرکت پتروشيمی شیراز

وی در حاشیه این دیدار عنوان کرد: به منظور اطلاع از چگونگی پیشبرد اقدامات و وظایف محوله به مجموعه پتروشیمی شیراز و همچنین حسب درخواست‌ها و مطالبات ساکنان بومی منطقه مرودشت و حومه این بازدید در دستور کار قرار گرفته است .

مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز نیز در این دیدار به تشریح اقدامات انجام شده در دو حوزه مالی و فنی مربوط به حل چالش پسماندهای انباشته در مجاورت رودخانه کر پرداخت و گفت: پتروشیمی شیراز در حال حاضر از نوین ترین فناوریهای دانش بنیان برای کاهش اثرات زیست محیطی ناشی از پسماندها و آلایندگی‌های صنعتی به جای مانده از چند دهه فعالیت شرکت با حفظ رعایت صلاح و صرفه ساکنان بومی منطقه و بهبود کارآیی واحدهای شرکت، استفاده می‌کند.

بازدید دادستان شهرستان مرودشت از شرکت پتروشيمی شیراز

بنابراین گزارش، در این بازدید دادستان مرودشت از مجتمع پتروشیمی شیراز بازدید و مدیر طرح‌ها و رئیس محیط زیست شرکت پتروشیمی شیراز نيز به تشریح اقدامات فنی و کارشناسی در حوزه محیط زیست پرداختند.

بازدید دادستان شهرستان مرودشت از شرکت پتروشيمی شیراز

کد خبر: 84823

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0