16 آبان 1402 - 9:00 ق.ظ

بارش در نوار شمالی شدت می‌گیرد/ وزش باد شدید در شرق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از تشدید بارش‌ها برای امروز در نیمه شرقی مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی در تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه و روزهای آتی گفت: امروز در هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شمال و جنوب سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: امروز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر به تدریج از ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و بخش‌های غربی اردبیل رگبار باران‌، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

گودرزی ادامه داد: فردا چهارشنبه بارش باران در سواحل دریای خزر، شمال شرق و نوار شرقی استان‌های خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان و ارتفاعات کرمان ادامه دارد.

وی افزود: شدت بارش‌ها امروز در نیمه شرقی مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی در حد هشدار نارنجی است و روز چهارشنبه بارش‌های شدید در نوار جنوبی و غربی گلستان و شرق مازندران موجب سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

به گفته گودرزی امشب در شمال شرق وزش بادهای شدید و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شرقی کشور وزش بادهای شدید توام با خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی گفت: تهران امروز وزش باد دارد و بیشینه دما به ۲۱ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد خبر: 83776

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0